JMW Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Kjenner det kribler litt her nå....ikke mange mnd til vi kan sette på sommerdekk og stå ute å "fikse ting" uten å bli dausjuke...! Kjører nå med 14" stårfelger på Honda Civic'en min...skal bli kjekt å få på 17"-erene med lavprofil.... Også fikse anlegge....det funker som det skal, bare det at det ikke ser pent ut ennå! Også senke den stakkars bilen litt da..ser jo ut som en terrengbil hehe... Andre som gleder seg til april/mai ? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gleder meg helt sinnsykt. Da regner jeg med bilen min er ferdig med, V8, nye sommerdekk og nylakkert. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Gleder meg masse jeg da Forandringene blir ikke så reint få.. F.eks 13" stål blir til 18" chrome, 155/80-13 blir til 235/25-18.. Styling skal på bilen og mulig profflakkering allerede i april/mai Ny eksos, og forhåpentligvis motor.. Anlegget skal utvides og "styles".. Også skal bilen få en skikkelig polering Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Gleder meg til våren, ja.....for nå er jeg drittlei av å måke snø mvh Pantera Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 wooho da ska felgsa og stylinga på igjen... pr dags dato er bilen i vintermodus med 15" felger Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Gleder meg som en liten unge Prosjektene jeg har på gang til den tid er: Ny bil Full overhaling av motor på nåværende bil Resturere vrakbil ned til siste skrue Ellers blir det vel bare avslapping og en del bilkjøring Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 gleder meg til å kjøpe min første bil jeg Men jeg er gadget freak, så skal kjøpe gps/dvd/radio/cd opplegg til bilen. Setter det på firma =) Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Våren = Motorsykkelen. Jepp. T'Weed Lenke til kommentar
audi s4/a4 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Våren = Motorsykkelen. Jepp. T'Weed 5579392[/snapback] Jaaaaaa motorsykkel! både gleder og gruer meg. Artig å få på 19" på audin og 16" på begge golfene, få gjort færdig boble prosjektet og være ute i god været. Få nylakkert bil,trekker jo heller ikke ned da Men kjedelig å miste vinterføret å leke seg på, og for dem som kjører snøscooter er nokk en sesong over Men Mc veier jo i grunn opp dette da. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Jepp, har en Honda VTR 1000 i parkeringshuset som vil ut... Lenke til kommentar
TKConrad Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skal bli bra til sommeren, men kan ikke klage nå heller, som det faktisk er SNØ på bakken.. HERLIG for oss med bakhjulstrekkere:D:D Men må si meg enig at jeg savner å cruise litt på motorskkelen:( Lenke til kommentar
teezee Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Våren = Lappen for min del, så JA! Jeg gleder meg. ;D Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 gleder meg stort. planlegger å kjøpe muskelbil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Her er min for tiden, så svaret må nok bli ja.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Blir godt å få polert bilen igjen ja Lenke til kommentar
kimman Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Åja, våren er det beste årstid jeg vet om.. for da dukker det opp biler med fete felger, damer med mindre klær og flere utepils! Kan umulig bli bedre!! Ah, det kribler i magen min nå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå