Goodall Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har et Sapphire x1600xt som ligger på ca. 55 idle og mens jeg kjørte 3dmark 06 kom den opp i ca. 85 på det meste. Har også prøvd scan for artifacts i ATITool, hvor den stabiliserer seg på rundt 85, prøvde og klokke litt og kom opp i 90 grader. (6% klokking på core og minne) Prøvde også litt GTA SA og da hadde kortet en gjennomsnitt på ca. 70 grader + - Så spørsmålet er jo hva er sunt, hvis jeg f.eks klokker kortet så det ligger på gjennomsnitt 80 grader i spill, er det noe lurt? Tørr ikke teste for mye p.g.a at nå har jeg endelig fått et skjermkort som virker Noen som leser dette vet nok hva jeg sikter til Takker for svar Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 På mitt litt eldre FX 5800 kort er Core Slowdown Temperature på 140 grader. På mitt nye 7800GT er Core slowdown temperature på 115 grader. Selv vil jeg helst at skjermkort skal være under 65 grader load, men det er bare meg Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Geforce 6800GS PCIE skal tåle 125 Grader før den reduserer sin egen ytelse for å unngå overoppheting. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Da bekymrer jeg meg ikke om 90 grader +, så lenge alt går smurt og fint Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Her er for 7800gt ihvertfall Har lite peiling på temp. å slikt, men hvor finner jeg ut hva slags load og idle temp. jeg har? Endret 7. februar 2006 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Idle er den tempen du har når systemet står i ro for å si det slik(du kjører ikke noen programmer) Load er når du rævkjører systemet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå