Hod Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei! Jeg og dama har vært sammen i akkurat 2måneder på valentine. Derfor hadde jeg tenkt å kjøpe henne noe koslig på dagen vår Men så har det seg slik at jeg eier ikke oppfinnsomhet, så trenger hjelp på hva å kjøpe. Hva tror dere hun setter mest pris på? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Flecktarn butikken. Dette er tipset jeg fikk av den halvnakne jenta som sitter i senga mi nå. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ikke lage så big deal ut av dagen, gjør det enkelt:P Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Var det du som kaller deg Hod på russ.no også? Isåfall: Lag hjerteramme til dette bildet elns: http://www.russ.no/res/profilbilder/cust/1325111-hod.jpg Så kan hun ha deg på rommet sitt Også kanskje roser eller noe. Gjør det enkelt og romantisk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 når er det denne dagen er, er det den 14 februar? Trenger kanskje et tips eg og. lyst å kjøpe noe til ei jente, vi er ikkje sammen eller noe sånt bare venner. noen som har tips? helt ikkje dyrt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) når er det denne dagen er, er det den 14 februar? Trenger kanskje et tips eg og. lyst å kjøpe noe til ei jente, vi er ikkje sammen eller noe sånt bare venner. noen som har tips? helt ikkje dyrt. 5549478[/snapback] Da holder det med ei rød rose edit: 14 februar, ja! Endret 4. februar 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Hod Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Var det du som kaller deg Hod på russ.no også? Isåfall: Lag hjerteramme til dette bildet elns: http://www.russ.no/res/profilbilder/cust/1325111-hod.jpg Så kan hun ha deg på rommet sitt Også kanskje roser eller noe. Gjør det enkelt og romantisk. 5549469[/snapback] hei hei Anette er d vettu Litt moro at du har sammen navn som kjæresten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå