marcusj Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg har bestilt med en sånn en med en ekstra 512-brikke. Rett etter den var bestillt kom jeg over denne. Plutselig ble jeg i tvil om hvilken jeg skulle velge, er det noen som har noen andre alternativer? Maskinen er enda ikke kommet til webshoppen så jeg kan ombestemme meg.. prisen kan ikke overstige ~7800,- Det må være en 14", 15 blir for stort og 12" for lite :-p Ser at en dell m630 kunne vært aktuell - før helga Vil bruke den til msn, surfing og annet dill, men om det er eksternt skjermkort gjør ikke det noe :-p Ps. vil ha den så kjapt som mulig! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tror det lønner seg å investere i en litt dyrere pc fremfor et ekstern skjermkort (finnes det?) Lenke til kommentar
marcusj Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Tror det lønner seg å investere i en litt dyrere pc fremfor et ekstern skjermkort (finnes det?) 5549235[/snapback] Uhm.. mente selvsagt ikke-integrert Endret 4. februar 2006 av marcusj Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kan ringe dell å spørre pent om å få samme pris på 630m som de hadde. Kan være du er heldig. Lenke til kommentar
marcusj Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Du kan ringe dell å spørre pent om å få samme pris på 630m som de hadde. Kan være du er heldig. 5551000[/snapback] Sendte en mail til dem, venter i spenning på svar! men hvilken av maskinene jeg nevnte ville dere valgt? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har selv tittet litt på Acer 2424. Den veier ganske lite til å være 14", bare 2,18kg ifølge flere nettsteder, prisen er heller ikke gæren. Lenke til kommentar
Intercom Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Du kan ringe dell å spørre pent om å få samme pris på 630m som de hadde. Kan være du er heldig. 5551000[/snapback] Sendte en mail til dem, venter i spenning på svar! men hvilken av maskinene jeg nevnte ville dere valgt? 5559403[/snapback] Jeg fikk svar på mail i dag, men der var det ikke mye å hente. Ingenting faktisk Endret 6. februar 2006 av Intercom Lenke til kommentar
marcusj Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 5559403[/snapback] Jeg fikk svar på mail i dag, men der var det ikke mye å hente. Ingenting faktisk 5560517[/snapback] Dem gidder ikke svare meg engang, så jeg regner med det ikke er mye å hente der. Får vel bare vente på 2424'n da... pokker så lang tid itbutikken.no bruker på å få varen inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå