Battone Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har også prøvd de fleste leserne og har funnet ut at IE6 er den eneste som har den funksjonaliteten som jeg trenger.. Vil ikke påstå at IE6 er best, den bare fyller mine behov best. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 har avinnstallert IE7Beta, blir helt sikkert bra men venter heller til den er ferdige. fikk problemer etter ca 3 dager: blåskjermer, cpu opp i 100% uten noen særlig grunn, bilde som frøs, var umulig til å slå av via startmenyen etc etc men jeg liker konseptet Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvis man ikke har kunnskap nok til å avinstallere et beta-produkt bør man heller ikke installere det i første omgang... Og hvis man klager over bugs eller funksjonalitet i en beta-utgave så vet man virkelig ikke hva man snakker om... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hvis man ikke har kunnskap nok til å avinstallere et beta-produkt bør man heller ikke installere det i første omgang... Og hvis man klager over bugs eller funksjonalitet i en beta-utgave så vet man virkelig ikke hva man snakker om... 5574126[/snapback] Har du prøvd IE7 da? Om du har så vet du sikkert at veldig få sider funket på den. Om den ikke krasjet hele tiden og bugsa var borte, så er oppbyggningen helt gale for meg. Jeg visste faktisk hvordan jeg fikk den fjernet, men så en fin tråd her om IE7 der jeg kunne få ut litt frustrasjon. Og bare fortsett med å imponere meg med viten om Beta utgaver... Endret 8. februar 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 En beta skal i teorien være feilfri og ferdig produkt, men ingen garanti. Derfor blir det lagt ut for "offentlig" testing, for 1000-vis av brukere med mange ulike oppsett kan finne flere feil. Men at hver bruker opplever MANGE feil tyder på hastverksarbeid, for tidlig beta-utgivelse... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 En beta skal i teorien være feilfri og ferdig produkt, men ingen garanti. 5599681[/snapback] Hvor har du det fra at en beta skal være feilfri? Det du beskriver er produktet når det kommer i salg En beta skal ha tilnærmet funksjonalitet som det ferdige produktet, og inneholder kjente og ukjente feil. http://en.wikipedia.org/wiki/Development_stage Mange beta releaser kommer med lister over kjente feil og diverse advarsler om at de ikke bør brukes i "produksjon". At folk klager på at det finnes endel feil på en beta tyder på at flere enn deg har misforstått. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vi klager ikke på enkelte feil, vi klager på et produkt som er totalt ubrukelig... A beta version or beta release represents the first version of the software that has passed system testing and regression testing. For at folk skal kunne gi tilbakemeldinger om en beta så bør den vel funke, men diverse småfeil/bugs kan godtas.. Om det skal være noen vits med tilbakemeldinger ved betatesting så bør produktet i det minste være stabil til en viss grad, noe jeg ikke kan se at IE7 er.. At det er hastverksarbeid er vel ikke no tvil om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå