Gmail Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei Hvordan får jeg fjernet Internet Explorer 7, for så å installere Internett Explorer 6 igjen. IE 7 fungerer utrolig dårlig, kan ikke se på webtv med den eller bruke GoogleTalk med den. Har prøvd ut Mozilla Firefox og Opera, er ikke noe bra de heller.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har du prøvd å bare laste ned installeringsfila til IE6 da? Se om det installerer det? Eller så kan det hende at du kan prøve setup fila til IE7 og se om du får valg om avinstallering der. Vil bare kommentere ditt utsagt om at Firefox og Opera ikke er bra. Det mener jeg du ikke kan si hvis du har "prøvd" dem, fordi jeg regner med du ikke har prøvd dem særlig lenge. Jeg bruker kun Opera og Firefox og har aldri hatt problemer med det. Jeg bruker helst Opera 9. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Uninstalling Internet Explorer 7 Beta 2 Preview To uninstall Internet Explorer 7 Beta 2 Preview and return to Internet Explorer 6 on Windows XP Click “Start,” and then click “Control Panel.” Click “Add or Remove Programs.” Check “Show Updates” at the top of the dialog box. Scroll down the list to “Windows XP – Software Updates,” select “Internet Explorer 7 Beta 2Preview,” and then click "Change/Remove." If "Internet Explorer 7 Beta 2 Preview" does not exist, run %windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe. You need to have "view hidden folders" enabled. jeg har forstått dette sånn, hvis du avinnstaller IE7 få du automatisk IE6 igjen. Endret 4. februar 2006 av gaggen Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Takk fikk det bort, og installert IE6. Har prøvd Opera en god stund, er jo helt ok, men når man ser på Webtv kan man ikke spole (?) Samme med Firefox. Ett stort pluss med de er med nedlastningen, noe jeg misliker på IE Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Takk fikk det bort, og installert IE6. Har prøvd Opera en god stund, er jo helt ok, men når man ser på Webtv kan man ikke spole (?) Samme med Firefox. Ett stort pluss med de er med nedlastningen, noe jeg misliker på IE 5549688[/snapback] Spole-problemet hadde jeg også (på NRKs nett-tv) i Firefox 1.0.7, men dette er løst i 1.5.0.1 som er den nyeste versjonen. Hva Opera angår kan jeg ikke uttale meg om, og dette er kanskje like greit da hele denne posten er rimelig off-topic som den allerede er. Lenke til kommentar
abze Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Herregud så mye raskere opera 9 er Lenke til kommentar
butare Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Herregud så mye raskere opera 9 er 5550902[/snapback] Opera 10.0 er enda raskere.. Hvor fant du 9.0? Lenke til kommentar
abze Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hørt om google? "opera 9 download" legg til "pcworld download" så er du en sikker vinner Lenke til kommentar
butare Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hørt om google? "opera 9 download" legg til "pcworld download" så er du en sikker vinner 5551523[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Åh, herregud... IE7 må være dette årtusenets dårligste leser.. Bare bugs, masse nettsider, inkludert forumet som blir fullt av bugs.. MS på sitt beste altså.. Trudde ikke det var mulig, men se hvor feil man kan ta.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Dre@m_Lord: IE7=BETA! Endret 5. februar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dre@m_Lord:IE7=BETA! 5553995[/snapback] Jeg vet da det, men så mange bugs... I tillegg er interfacen elendig.. Alle lesere som tvinger deg til å ha en eller annen search-bar suger. Det jeg liker ved IE6 er at den er clean, ikke masse rask som man tvinges til å ha. Selvsagt er ikke IE6 perfekt, så langt derifra, men løsningen er ikke å endre på oppbygningen av leseren. Vil nok heller gå over til firefox og opera enn å begynne å bruke IE7 slik den ser ut i beta.. Samme problemet er det med XP egentlig, derfor jeg har skin som er mer lik 2k og 98. Og om så det er en beta, den er allikevel årtusenets dårligste leser, ingen unnskyldning at det er beta så lenge dem legger den ut for offentligheten å laste ned.. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ingen unnskyldning at det er beta så lenge dem legger den ut for offentligheten å laste ned.. Jo. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dre@m_Lord: Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Tror jeg bare skal riste litt på huet Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Min mening, du er i din fulle rett å være uenig. Og om du mener at IE7 er så bra, så får det være din sak, du må bare skryte av den så meget du vil.. Vi får være enig om å være uenig da.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) har da aldri sagt at IE7 er bra(Syns selv at i nåværende form er den crappy), syntes bare det er urettferdig å dømme et produkt før det er ferdig. Du ser ikke på en gris å sier "Pølsa kommer sikkert til å smake dritt" gjør du vel? Endret 5. februar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sett deg litt inn i hvorledes et program utvikles. Her er begreper som alpha-versjoner, beta, RC-er (Release Candidate), her snakkes om åpne og lukkede betaer, testgrupper og offentlig utprøving. Når Microsoft legger ut IE7 for "offentligheten", er det ikke noe de behøver å gjøre. Men du kan være ganske sikker på at hvis de ikke hadde gjort det, og senere gitt ut en ferdig versjon, som selvfølgelig vil ha bugs slik ALLE programmer har, så ville ropet reist fra massene om at de burde latt alle få lov å teste for å få bedre feedback og færre bugs. Når man legger ut en offentlig beta, så betyr det ikke at "dette er omtrent sånn den ferdige utgaven kommer til å være, vi legger den ut for alle dere som synes det ville være kjekt med en ny nettleser, helt gratis". Det betyr at "dette er så langt vi er kommet, og nå vil vi gjerne ha hjelp til testing så vi kan bli kvitt en del av de hundrevis av bugsene som vi vet fremdeles er tilstede". Laster du ned en offentlig beta, gjør du det enten fordi du er nysgjerrig, eller fordi du vil være med å bidra til en bedre ferdig utgave. Irriterer du deg over spesifikke bugs ved IE7 beta her i dette forumet, har du misforstått 100%. Det er i beste fall kunnskapsløst, i verste fall synd fordi du burde postet det du har funnet i et Microsoft-forum. Kanskje noe av det du har funnet vil være galt i den ferdige utgaven også, fordi du bare poster det her. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 OMG!! Har jeg noen gang nevnt fremtidige lesere. Selvsagt kan den bli bedre, noe jeg trur den blir, men i sin nåværende form, uten bugs, så er den enda elendig. Kjempegreier å bli kalt kunnskapsløs og at man skal sette seg inn i hvordan programmene blir laget.. Jeg mener det jeg mener, dere kan sikkert prøve å overbevise meg ved hjelp av diverse "hersketeknikker", uten at jeg blir helt overbevist.. Jeg vet da hvordan et program blir til, men samtidig vet jeg hvordan MS tenker, dem ønsker sin egen søkemotor skal ta over for andre, derfor tviler jeg ikke på at f.eks denne blir standard.. Mitt råd er at tråden stenges, for dette begynner å bli usaklig. Jeg har angrepet et produkt, noen her går på person.. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vel vel. Du begynte nå debatten med bugs. Der står jeg ved mitt. At en påtvunget søkemotor er uheldig - helt enig. Men uenighet i funksjonalitet er også noe en offentlig beta gir anledning til å lufte da. Generelt sett er det jo nettopp det du gjør, men på feil sted Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Snakk om å krangle om ting som ikke en gang en stein bryr seg om. Er ikke rart Hw.no forumet er fullt av useriøst tull!! Har fått svar på spørsmålet. Skrev i første post at jeg ikke gadd å høre på Opera og Firefox diskusjoner Har prøvd ut Mozilla Firefox og Opera, er ikke noe bra de heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå