Athelas Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er det noen som har peiling på om det går an å forstørre bildene som kommer opp når folk ringer på N70, slik at de dekker en større del av skjermen? Slik det er nå, er det bare en itsy bitsy thumbnail som vises... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det finnes program til det. Men hva den heter husker jeg ikke. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er vel noe som dette du tenker på http://www.symbianware.com/product.php?id=...ller60&pl=n6680 ? Den kan du legge til div opplysinger om de som ringer deg. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fullscreen caller er bra. Har brukt det på alle mine symbian mobiler. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som vet om slikt finnes for sms? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som vet om slikt finnes for sms? 5549855[/snapback] SMS? Tenker du da på å få opp bilde av vedkommende som sender deg en sms? Bilde i bakgrunn av sms? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Slik som på Sony Ericsson. Når du får en SMS da får du også opp bilde av personen, da vet du med en gang hvem det er fra. Lenke til kommentar
CaD Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Til symbiantelefoner kan du bruke et program som heter SMSFace til å se bilde av personen du får melding av. Jeg likte det ikke noe særlig dog, men du kan laste ned en demo av programmet her. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Takk CaD, men fant det ut for en liten stund siden. Kom over det sånn plutselig. Syns det funker greit, kommer nok til å ha det en stund. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Ah, genialt. Mange takk. Men er det noen alternativer som er gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå