Monique Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg skal bytte telefonen samtidig som Chess skal ha meg over til nytt sim. Har derfor problemer med hvor jeg skal gjøre av kontaktene mine. Det er mange, så å skrive dem ned på papir og inn på tlf. etterpå igjen blir en stor jobb. Jeg finner ikke ut via filbehandling mm. om jeg kan forflytte/kopiere kontaktene mine fra tlf. til pc. Noen som kan hjelpe meg med oppskriften, hvis det går da? Takk. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kan teste: MyPhoneExplorer Virker på min w800i så regner med at det virker på din også... Lenke til kommentar
Monique Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Du kan teste: MyPhoneExplorer Virker på min w800i så regner med at det virker på din også... 5549177[/snapback] Tusen takk. Det står k750 der også så da virker det nok for meg og. Dette er bedre enn den vanlige filbehandlingsgreiene som følger med på cd da etter som jeg skjønner? Ville laste ned med en gang men ser det er mer snaskens som en kan laste ned så jeg drøyer og belager meg på en pc stund i efta. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hvordan gikk det med overføringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå