Knutgrus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når skjermkort ikke lenger duger og det blir håpløst å spille... Er det slutt på å kalle at det hakker? Lagg er vel forsinkelse mellom for eksempel bruker og server (nettspill). Eller forsinkelse mellom mus-skjerm. Så? Hakking eller Lagg? Lenke til kommentar
Geekzor Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja , lagg kommer av overføringsprblemer , overbelastning av internettlinja . Hakk kommer av dårli skjermkort , og muligens for lite minne Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg stemmer på hakking. Lagg er noe jeg forbinder meg nettverkstrafikk. Et spill som hakker ... ja den hakker. Et spill som lagger er bare at man har midlertidig dårlig/ingen connection med serveren. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Stemmer også for å kalle det hakking (i spill). Kunne satt opp avstemming, men det får jeg ikke til. Må det til sjef for å gjøre det kanskje? Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Enig i at det er hakking i spill, og lagg når det er dårlig connection! Lenke til kommentar
stengah Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Flott at det er noen som tok opp dette. Har nemlig irritert meg i lengere tid over at flere og flere har begynt å blande "hakking" og "lagging". Det er jo to helt forskjellige ting. Lite FPS = hakking. Høy ping = lagging. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Unntak: Dersom maskinen er i ferd med å laste mye data, og derfor tar seg en liten pause, kalles det maskinlag. I hvertfall i min kultur. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Unntak: Dersom maskinen er i ferd med å laste mye data, og derfor tar seg en liten pause, kalles det maskinlag. I hvertfall i min kultur. 5549093[/snapback] Jepp, 100% enig. Lenke til kommentar
boyom Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 eller du kan si: "Jeg har høy ping" "Lol 200 i ping" Du seir ikke : "Jeg har høy lagg" "Lol 200 i lagg" Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 En setning som tyder det samme to ganger: "Jeg har høy ping. Det lagger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå