Gå til innhold

Kalender bilde mars

sandalH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener ikke å være kje eller noe, men en del ujevne streker og kanter, og dama er kanskje litt dårlig klippet! Man ser litt av bilde hun var på før ved hennes venstre skulder og ene låret f.eks..

Også var det litt dårlig kvalitet generelt på skrift og sånt!

Men tanke og oppsett var bra! :) bare finpuss litt! :)

beklager hard kritikK! hehe ;)

Endret av crawford
Lenke til kommentar

Morsom ide. Kanskje lage egen kalender med mine favoritter. :p

Klippingen var ikke helt bra. Har en mistanke om at du har brukt eraser med myk kant her. Bruk heller extract, så finpuss med eraser og history-brush. Eksperimenter også med skygger, da ser det ikke fullt så klipp-og-lim ut.

Bakgrunnen var ikke helt topp heller, etter min mening. Smak og behag, men lek gjerne mer med den, og unngå de vanlige filter-fellene.

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar

ja okey! Takk for all hjelp. Skal ta å bruke smudge tool å finpusse litt... Har berre jobba i ps i omtrent ei veke, så er veldig lite eg kan virkelig.. Blir flinkere etter kvart så satser på at desember bildet er høgdepunktet da! :cool: Men kaliteten er bedre på originalen altså :)

Lenke til kommentar

Hei! Er det komprimeringen som gjør skriften så dårlig? Mitt tips er å bruke god tid på fonter, last gjerne ned masse gratisfonter på nettet og tenk minimalistisk. Det er ofte det som er forskjellen på det perfekt og det som ikke er så bra. Så med tiden blir du vel en av oss fontaholikere ;)

bmp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...