Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) dagbladet over 1000 er fryktet døde så kommer spørsmålet mitt da jeg har hørt at rødehavet er så salt at du flyter så hvordan kan man da drukne? så de må vel ligge der ute en plass eneste faren er vel at de fryser ihjel Endret 4. februar 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 er det ikke dødehavet du tenker på? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Rødehavet er ikke det samme som Dødehavet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 og dessuten så skulle det være storm og sånt der ute. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 På VG så sa de at skipet kunne vært tatt av en kjempe bølge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 er det ikke dødehavet du tenker på? 5548769[/snapback] haha tenker jeg må sette meg ned med et atlas nå Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når et skip synker, så blir det et stort sug, og den drar alt rundt seg med seg ned.. Og er en person inni skipet, og ikke har komt seg ut, så er det også en grunn til at personen har blitt med til bunns.. Så kan være mange årsaker til at folk har blitt med ned til havets bunn Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når et skip synker, så blir det et stort sug Den der testet de på myth busters, og de fikk det ikke til :-\ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når et skip synker, så blir det et stort sug Den der testet de på myth busters, og de fikk det ikke til :-\ 5550612[/snapback] de fikk det til på titanic! . Men er jo logisk at det gir et sug. Tenk når du hiver en stor stein hører du et "plonk" og et lite sprut kommer opp. Er vel fordi steinen dytter vannet og skaper en luftlomme som fortrenges av vann? falt litt ut av det mens jeg skrev Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når et skip synker, så blir det et stort sug Den der testet de på myth busters, og de fikk det ikke til :-\ 5550612[/snapback] de fikk det til på titanic! . Men er jo logisk at det gir et sug. Tenk når du hiver en stor stein hører du et "plonk" og et lite sprut kommer opp. Er vel fordi steinen dytter vannet og skaper en luftlomme som fortrenges av vann? falt litt ut av det mens jeg skrev 5550673[/snapback] Men en stein er ikke fylt av luft.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Når et skip synker, så blir det et stort sug Den der testet de på myth busters, og de fikk det ikke til :-\ 5550612[/snapback] de fikk det til på titanic! . Men er jo logisk at det gir et sug. Tenk når du hiver en stor stein hører du et "plonk" og et lite sprut kommer opp. Er vel fordi steinen dytter vannet og skaper en luftlomme som fortrenges av vann? falt litt ut av det mens jeg skrev 5550673[/snapback] Men en stein er ikke fylt av luft.... 5551483[/snapback] er fullt klar overt det, men med en gang steinen lander i vannet så blir det litt lavere "vannstand" der steinen lander og "plonk" Lenke til kommentar
Quik Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 kan ikke ta alt mythbuster finner ut for god fisk, dreit seg jo en god del ganger med kyllingkanon Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 kan ikke ta alt mythbuster finner ut for god fisk, dreit seg jo en god del ganger med kyllingkanon 5552472[/snapback] og et visst kredittkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå