Clerion Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ikke når man maskerer dem 6368284[/snapback] Men da blir det jo ikke lakk bak skiltene Lenke til kommentar
TKV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 du tenkte sånn ja! Nei det har du rett i Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 du tenkte sånn ja! Nei det har du rett i 6372564[/snapback] jupp jupp Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Noe fremgang her i det siste? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Noe fremgang her i det siste? 6426505[/snapback] Han solgte vel bilen Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 noen som vet hvor mye han fikk for den? ellar hvilken bil han holder på å fikse nå? Lenke til kommentar
Aadland Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) noen som vet hvor mye han fikk for den? ellar hvilken bil han holder på å fikse nå? 6428462[/snapback] Jeg solgte den for 12000 kr til damen til min bror (nå eks). Jeg tok ikke av skiltet for jeg klarte ikke komme til noen klips som jeg hadde festet det med. Betyr ikke noe for skiltene skal jo være på. Tok av skiltet fremme. Jeg holder på med en ny golf 2 som jeg også skal selge. Hadde veldig mye deler liggende etter 10 år med golf 2. Denne skal se org ut med 90 fangere og hjulbuelister. Skal se om jeg ikke får lagt ut ett bilde eller 2. Til meg selv holder jeg på med en Ford Scorpio stv 1993 mod. Var litt uheldig å svidde av sikringsboksen så jeg trenger en ny Ring til meg på tlf 99003233 hvis du har en liggende. Denne Blir veldig bra. Endret 16. juli 2006 av Aadland Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 bare jeg som syntes detta va billig? Lenke til kommentar
FunkyMama Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvilken farge ble Golfen lakket i? Var litt mørke bilder, men den så utrolig stilig ut... Lenke til kommentar
Aadland Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er ferdig med den nye golfen og har solgt denne også http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8252429 Jeg begynner snart med scorpio prosjektet. Det skal bli en 4x4 2 l cosworth som skal ha moderate 300-350 Hk. Siden dette er en familiebil tenkte jeg at jeg ikke skulle ta helt av (selv om det er lett for). Reiser mest sansynlig til tyskland å henter en donorbil (sierra cosworth) litt senere ut på høsten. Jeg tenkte jeg skulle starte en ny topik med denne bilen med masse bilder og info etterhvert som jeg holder på. Lenke til kommentar
leonberger84 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har tegninger på dørhengsler, brenner ut og sveiser sammen selv. Da koster det meg ca 800-1000 kr for hengsler til begge sider inkludert gass demperene. Disse er universal og kan tilpasses alle biltyper. Jeg orker ikke begynne med det på denne bilen da jeg har fått mye annet å gjøre. Setter nok bare på vinge og sideskjørt og lakker den. Heisann! Hvor finner du tegninger til lambo dør kit som du kan lage selv? Er jo usansynlig overpriset disse universal kit`ene man kan kjøpe. Bedre som du sier å lage selv. Har du funnet tegningene på nettet? Leon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå