Raijin Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 God aften! Pc'en min har ikke funket på over et halvt år nå... Til å begynne med funket ikke harddisken. Da jeghadde kjøpt ny hd, klarte jeg å bøye pinnene på cpu'en da jeg skulle montere en ny kjøler. Etter å funnet meg en ny cpu, var det noe gale med hovedkortet. Det endte med at jeg kjøpte meg et demovare hovedkort hod komplett, et ASUS p4c800e-deluxe, men fortsatt funker ikke pc'en min! Det virker som om skjermen ikke får noe signal. Etter å ha skirdd på skjermen går den etterhvert over til hvilemodus. Skjermen er svart hele tiden. Er det skjermkortet det er noe i veien med? Håper noen kan hjelpe meg! Mvh, Raijin. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Prøv med annet skjermkort om du har mulighet. Prøv også med annen strømforsyning. Har du prøvd clear cmos? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg