nietsrot Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg går nå i 10. klasse. jeg skal søke på skole snart, og er ikke helt sikker på hva jeg skal velge. det står mellom allmen og medier og kumunikasjon. Jeg er veldig glad i natur og miljø (som det heter på ungdomsskolen), også ligger jeg rundt 4-5 på matte, så da lurer jeg på om allmen med realfag blir for vanskelig for en som ikker er glad i engelsk?, det er egentlig det eneste faget jeg ikke liker.? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kan slutte med engelsk etter første året på VGS. Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
nietsrot Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ikke noen som vet om matte blir for vanskelig for meg som ligger på en svak 5? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nei, du kommer nok til å klare deg fint i matte. En svak 5 er da ikke dårlig! Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tror du vil klare deg med en svak 5 i matte. Vet ikke hvordan det er nå. Men faren min sier at det det første året nesten bare er repitisjo. Dermed kan du gå fra svak 5 til en sterk en om du jobber endel. Lenke til kommentar
nietsrot Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg drømmer jo om å komme meg inn på NTNU, hvor gode karakterer må du ha for å komme inn der? Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 ER det "Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet" du mener ? Lenke til kommentar
nietsrot Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 ja det er det jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå