vifoe Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg så på det siste virussøket mitt at jeg har 460 000 filer på pcen min. Så jeg lurte på om dette bidrar til å gjøre pcen mye tregere eller bare litt. Og om dette er mer en gjennomsnitt spilleren. Tror det er mange filer. Har ca. 15 store spill(+ kopi av spillene ) + musikk + programer av ymse slag. PC: FX55, 2 stk 300Gb hardisker i speiling(600Gb)+ 1 stk 300Gb SATA, 2Gb ram, x800xt pe skjermkort Har jo fremdeles 1/3 plass igjen sånn ca. 100Gb på operativ diskstasjon 33Gb ledig. Bare lurte sånn seint på kvelden. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg så på det siste virussøket mitt at jeg har 460 000 filer på pcen min.Så jeg lurte på om dette bidrar til å gjøre pcen mye tregere eller bare litt. Og om dette er mer en gjennomsnitt spilleren. Tror det er mange filer. Har ca. 15 store spill(+ kopi av spillene ) + musikk + programer av ymse slag. PC: FX55, 2 stk 300Gb hardisker i speiling(600Gb)+ 1 stk 300Gb SATA, 2Gb ram, x800xt pe skjermkort Har jo fremdeles 1/3 plass igjen sånn ca. 100Gb på operativ diskstasjon 33Gb ledig. Bare lurte sånn seint på kvelden. 5548292[/snapback] Har du defragmentert disken i det siste? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 kanskje ta en slik "diskopprydding" og ? Lenke til kommentar
taleg Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hm.. om det er mange filer eller ikke, er vanskelig å si.. windows Xp pluss noen små prog tar vel rundt 34.000 Noen spill vet jeg at har mange filer, men så er det de som bare har rundt 50 Siste sjekk på min egen maskin så var det vel rundt 960.000 filer, men så inkluderer det backup av alt som er viktig for meg, dokumenter, program og musikk.. Har nå brent ut en god del så det er ikke på langt nær så mange pr i dag.. En reinstallering senere og uten noen installerte spill, installert bare nødvendig programmer, men ink backup, musikk, film osv.. er det vel ca 270.000 filer totalt. Backup er den største bolken med ca 130.000 filer.. hm på tide å rydde litt i backup disken tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå