Gå til innhold

"henge på veggen" bildet, hvor finner jeg det?

Scotty

Anbefalte innlegg

Så et bildet en gang med en person som var teipet på veggen med en flaske/boks i den ene hånden, var nok gjort på et lan tror jeg.

Noen som vet hvor jeg kan finne det bildet?

Det er bildet i første posten i linken under jeg mener, men bildet er "forsvunnet" fra det han linket til. :

MacGyver gone mad?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke vits i å prøve engang. Tapingen er virkelig gammel, det har i allefall blitt minste 1 taping hvert år på tg. I fjor var det like før de ble sendt hjem igjen de som tapet en fyr, og hvis dere henger han opp på veggen vil dere nok i allefall bli sendt hjem...

Lenke til kommentar
ikke vits i å prøve engang. Tapingen er virkelig gammel, det har i allefall blitt minste 1 taping hvert år på tg. I fjor var det like før de ble sendt hjem igjen de som tapet en fyr, og hvis dere henger han opp på veggen vil dere nok i allefall bli sendt hjem...

5555223[/snapback]

hm :hmm:

Hva om vi bare teiper han i stolen da? Er det "godkjent"?

Lenke til kommentar

Åhh.. Minner meg om da jeg gikk på skolen.

Jeg og noen kamerater av meg teipet fast rektor på veggen siste dagen i 9. klasse (Altså siste dagen på ungdomsskolen på den tiden) og skrev et par vers med "Schools out" av Alice Cooper på det skallete hodet hans "SCHOOOOLS, OUT, FOOOR, EVAH!", pluss en liten nazibart :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...