Scotty Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Så et bildet en gang med en person som var teipet på veggen med en flaske/boks i den ene hånden, var nok gjort på et lan tror jeg. Noen som vet hvor jeg kan finne det bildet? Det er bildet i første posten i linken under jeg mener, men bildet er "forsvunnet" fra det han linket til. : MacGyver gone mad? Endret 3. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 http://www.octanecreative.com/ducttape/walltapings/ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) http://www.octanecreative.com/ducttape/walltapings/ 5548598[/snapback] Tusen takk! Da blir den planen fullført på en kamerat på tg ..Blir nok vegg-versionen, da taket i vikingskipet ikke akkurat er 2 meter høyt Tråden kan evt stenges.. Endret 3. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Haha, så koslig ut .. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ikke vits i å prøve engang. Tapingen er virkelig gammel, det har i allefall blitt minste 1 taping hvert år på tg. I fjor var det like før de ble sendt hjem igjen de som tapet en fyr, og hvis dere henger han opp på veggen vil dere nok i allefall bli sendt hjem... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ikke vits i å prøve engang. Tapingen er virkelig gammel, det har i allefall blitt minste 1 taping hvert år på tg. I fjor var det like før de ble sendt hjem igjen de som tapet en fyr, og hvis dere henger han opp på veggen vil dere nok i allefall bli sendt hjem... 5555223[/snapback] hm Hva om vi bare teiper han i stolen da? Er det "godkjent"? Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 husker en stakkars fyr på tg som begynnte å grine fordi han ble teipet fast, security måtte komme med saks og hjelpe ham. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 husker en stakkars fyr på tg som begynnte å grine fordi han ble teipet fast, security måtte komme med saks og hjelpe ham. 5558139[/snapback] Haha, tell me more! :!: Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Åhh.. Minner meg om da jeg gikk på skolen. Jeg og noen kamerater av meg teipet fast rektor på veggen siste dagen i 9. klasse (Altså siste dagen på ungdomsskolen på den tiden) og skrev et par vers med "Schools out" av Alice Cooper på det skallete hodet hans "SCHOOOOLS, OUT, FOOOR, EVAH!", pluss en liten nazibart Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du er mitt idol Kanskje noe å gjøre selv... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Haha... dritbra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå