HKRoed Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Hey! Har nettopp gått til innkjøp av en LED beltespenne: http://www.blow.no/catalog/product_info.ph...&products_id=80 Nå ønsker jeg tips til hva jeg skal skrive her. Jeg kan ha 6 foskjellige bekjeder, og den første kan være på maks 512 tegn, men de resterende 5 kan være på maks 256.. Kjør på folkens... Endret 3. februar 2006 av SpritHansi Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 klassikern: P I M P Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Vær så snill, ikke ha tlf nummer der. Ellers er det fritt vilt sikkert? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 - I pwn noobs - All your base are belong to us - Din reklame her? Ta kontakt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kan skrive: Jeg kaster bort pengene mine på stygge ting. Lenke til kommentar
peterzor Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Eller, "Jeg er en harry fjortis" Når jeg tenker meg om, så trenger du ikke skrive det engang, det ligger på en måte i beltet ^^ Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 H.A.R.R.Y Det passer fint.. Neida, finn på noe selv. Navnet ditt? Navnet på noen andre? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 LEDIG. Så en som brukte det, han fikk i hvertfall oppmerksomhet Skal ikke si min egen mening om slike belter, hehe... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Will Fuck On First Date Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Skriv ned togtider eller flyavganger elns Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 "Jeg tegnet bildene av Mohammed" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Syns du skal skrive "Jeg driter i at visse humørløse hw.no-forumbrukere er så stramme i ræva at de ikke ser humoren i dette" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 hmm.. hva med "min beltespenne pwner din!" Eller "i'm 1337.. what are you?" eller: "under me is hard iron" Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 "Jeg tegnet bildene av Mohammed" 5550850[/snapback] Hahaha! Så jævli bra! Passe på å ha ett par karer gåenes bak deg på gata da sånn i tillfelle. Stiller mer enn gjerne opp Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 fågel squatt! fjortentegn Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Syns du skal skrive "Jeg driter i at visse humørløse hw.no-forumbrukere er så stramme i ræva at de ikke ser humoren i dette" 5550882[/snapback] Hehe. Den satt. Isbilen. :!: Men takk for mange gode forlag. Bare å fortsette Lenke til kommentar
Canute Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 "I had a lot of money and all I got was this lousy [beltespenne på engelsk]" Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 "I had a lot of money and all I got was this lousy [beltespenne på engelsk]" 5553855[/snapback] Belt buckle. Ta noe kort og simpelt, og som sier alt.. Tror ikke folk har så god tid å se hva det står rullerende rett over skrittet til folk. G33K PWN et eller annet.. Kort ftw.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 - Wanna Test My Hardware?- hohoho nei overtrøtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå