Moak Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvilken temperatur bør jeg holde meg under? Ligger på 61 grader @ 500/1150, og 72 grader load:P er dette litt mye Lenke til kommentar
zapper Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Idle-temperaturen er ganske høy (sikkert fordi vifta skrur seg ned), men load-temperaturen er helt normal. Så lenge alt virker som det skal er det ikke noe å bekymre seg for, du kan sjekke temperaturen fremover for å se om den øker, da kan det være noe galt. Endret 3. februar 2006 av zapper Lenke til kommentar
Moak Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ahh....idle tempen min er selvfølgelig ikke 61 grader, den er 41! bra å høre at alt er normalt, er ganske fornøyd med kortet så langt:) Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Fikk mitt XFX 7800GT i dag, har dere samme feil som nesten alle andre på XFX forumet? at vifta går på 100% hele tia Lenke til kommentar
Moak Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Kan ikke si at den går på fullt med meg vertfall! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Min høres ut som den nesten slår seg av når windows laster. Deilig. Har samme kortet, utrolig fornøyd hittil. Ved load går den aldri over 55 grader, da er det uklokket og vifta på 45 % i 3D. Lenke til kommentar
forplay Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) har xfx 7800gt med stock vifte.. den ligger på rundt 38-39 grader i windows.. har ikke sjekket når jeg gamer, men med en gang jeg starter spill ol. speeder vifta opp en del, så tviler på at den ligger særlig mye over 50 grader på spilling PS! hadde og problem med at vifta gikk på fullt hele tida. Dette forsvant med en gang jeg innstallerte den nyeste driveren fra nvidia. Endret 8. februar 2006 av anders-1989 Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Viftehastigheiten kan ein stille inn i rivatuner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå