Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger tips til action/stategi LAN spill

Anbefalte innlegg

Driver å arrangerer LAN med noen venner i feriene og sånt. Tidligere har det gått unna med bl.a. Battle For MIddle Earth, Age Of Empires 2, Deer Hunter (faktisk ganske komisk), Swat 4 (var suksess i starten av ETT lan), Dawn of War og selvfølgelig CS. Hvert av spillene har hatt sin periode og sist var det Dawn Of War som regjerte, men det begynner å dabbe av det også. Cs er det bare 3 stykker som spiller nå.

Kan noen anbefale noen spill som er velegnet for lan? Er åpent for nærmest alle spill typer, men helst noe som er litt enkelt å sette seg inn i (hvis det da ikke er drit bra... da kan vi ofre litt eksta). Fortell gjerne litt om spillet og...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips. War Craft er testet ut og nedstemt :( personlig syns jeg det var fett, men det var tydeligvis ikke noen hit for de andre. Red Alert og Generals har vært prøvd det også (Generals er jo ganske tøft det, men varte ikke mer enn et par lan). SKulle ønske vi hadde noe som vi ikke ble lei av :( Age Of Empires 2 holdt jo ut i 3 år trur jeg :D

Lenke til kommentar

Glemmer å skrive opp spillene vi har spilt :( Age of Empires 3 er prøvd og totalt nedstemt. Vi syns det rett og slett var dårlig og barnslig :( Age Of empires 2 er jo ikke noe bedre det, men det er jo et spill som vi hadde satt oss ganske langt inn i og det som var dårlig der var jo for lengst akseptert. Føles ut som jeg kverrulerer mot meg selv her :( Takker for tips. Nå trur jeg ikke det skal være noe mer vi har spilt så nå er det bare å komme med forslag :D

Lenke til kommentar
Glemmer å skrive opp spillene vi har spilt :( Age of Empires 3 er prøvd og totalt nedstemt. Vi syns det rett og slett var dårlig og barnslig :( Age Of empires 2 er jo ikke noe bedre det, men det er jo et spill som vi hadde satt oss ganske langt inn i og det som var dårlig der var jo for lengst akseptert. Føles ut som jeg kverrulerer mot meg selv her :( Takker for tips. Nå trur jeg ikke det skal være noe mer vi har spilt så nå er det bare å komme med forslag :D

5552008[/snapback]

Jeg liker i grunn ikke Age of Empires spilene jeg heller. Bortsett fra ett, nemlig Age of Mythology. Mye gøyere å velge guder når man går opp i alder, enn gamle gubber. Og det er mye gøyere med laserskytende krokodiller (eller noe), kjemper og andre mytologiske skapninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...