Stolt Jensenberg Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har en erlig og redelig kjøpt version av wc3, i dette spillet er det nok å overføre gamedirectorien for å kopiere spllet til en annen pc. nå har blizzard lagt inn noe som gjør at jeg ikke kan upgrade til patch 20.b uten at det er skikkelig instalert jeg må vite om det er en måte å ta cdkeyen fra gamefolderen uten å ha spillet instalert? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå er det jo veldig skjeldent et spill funker om du bare "drar mappa over til en annen pc".. Er jo nokså logisk at du ikke tar med registeret (som har info om hvor spillet ligger, hvilken cd-key det bruker, hvilken versjon du har etc..) Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 så det du forteller meg er at jeg er screwd? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du får det vel kansje til å funke vist du kopiere over registeret til spillet også.. Forklare hvordan du gjør det vil jeg helst ikke, siden du kan risikere å fucke opp hele systemet vist du gjør en liten feil der.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Instaler og så kopier over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå