ze5400 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg kjøpte en S-ATA harddisk på pc utstyr, men da jeg skulle plugge den i fant jeg ikke ut hvordan strømmen skulle kobles. Var ingen Molex plug på den. Jeg klarte å koble den til hovedkortet med den lille kabelen, men strøm fikk jeg ikke tilført, hva må jkeg kjøpe for å få strøm på den? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 En stk av denne så er du i mål. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg kjøpte en S-ATA harddisk på pc utstyr, men da jeg skulle plugge den i fant jeg ikke ut hvordan strømmen skulle kobles. Var ingen Molex plug på den. Jeg klarte å koble den til hovedkortet med den lille kabelen, men strøm fikk jeg ikke tilført, hva må jkeg kjøpe for å få strøm på den? 5548062[/snapback] Du trenger en omformer... du burde ha fatt en med harddisken din eller hovedkortet. Den har en "hunn"molex pa den ene enden og en flatere plugg som ligner den som du lader mobiler med... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Kjøper heller denne... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314054&cks=PRL Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Takk! Jeg skal lete litt i pakka til hovedkortet før jeg kjøper, mener å ha sett en sånn der... EDIT: Jau Jau hest å sau, det var en sånn i hovedkort eska. Endret 4. februar 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå