G-E-T Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Heisann ! Jeg har drevet på med Sony Vegas en stund nå, og hadde planer om å gå et steg videre... Tenkte på Adobe After Effects. Har hørt at det skal være bra. Hvordan er dette sammenlignet med Premiere Pro og Vegas ? Kom gjerne med andre forslag... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Det er ikkje eit redigeringsprogram, men eit program rekna for spesialeffektar, compositiong, motion graphics o.l. Det er meint å verte brukt saman med eit redigeringsprogram, som t.d. PPro. (Og sidan begge er frå Adobe, er integrasjonen ganske bra.) Om du er nøgd med Vegas, er det ikkje noko poeng i å skifte. Men AE er eit kraftig program, som gjer at du vil kunne gjere meir. Spørsmålet er om du treng det, då det krevjer mykje arbeid å lære seg programmet skikkeleg. Det koster forøvrig ganske mykje. Endret 3. februar 2006 av incanus Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) åhh... det forklarer en del Da er det vel Premiere Pro som kommer som nestemann tenker jeg... Er litt lei av effektene og mulighetene i Vegas.. Er liksom for mye av de forhåndslagede effektene og mindre gjør-det-selv løsningene.... Enten det, eller så er det ting jeg ikke har oppdaget Har litt erfaring med Photoshop også, så jeg regner med det samarbeider mer med PPro. Men uansett.. Takk for oppklaringen Endret 3. februar 2006 av G-E-T Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 PS har litt integrasjon med PPro, ja. T.d. om ein importerer ei .psd-fil inn i PPro, kan ein velge å importere som ein sekvens, og då vil ein få kvart layer på eit eige videospor. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tror nok det er mye du har ikke oppdaget enda! Mange 3D muligheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå