Wikingen Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Heisan! I'm back!! (hørtes kjent ut... :smile: ) Etter 1 dag med diverse defrag. sletting av over 1 giga med unødige filer, diverse autofix på PcPitStop.com + noen nyttige tips fra diverse andre sider jeg har blitt tipset om, er hastigheten min nå oppe i et snitt på 550 kbps !! Ikke verst!! (nesten vaffal..) Selv om det er et lite sprang opp til 704kbps som jeg abonnerer på, så hjelper det stadig. MEN... Et par ting til jeg jeg ikke helt er med på... *Når jeg åpner ny side i IE 6.0, får jeg nesten uten unntak opp "Siden kan ikke vises" e.l., første gang jeg åpner den. Ett trykk på "oppdater", og "poff"... der er siden slik den skal.. hvorfor kommer den ikke med en gang?? *Når jeg har fått åpnet en ny side, så er det masse gif'er(knapper og overskrifter m.m.) og bilder som ikke vises med annet en en søt liten rød"x". Jeg trykker "Oppdater", og noen av de dukker opp, mens andre forsvinner igjen... Hvorfor er det slik?? *Videre har jeg sjekket såkalt cached og uncached speed på min ENE disk om er partisjonert til C: og D:. Hasigheten varierer mellom disse to partisjoneringene av en eller annen grunn...? cached speed ligger i snitt på 59 Mbps og uncached speed på h.h.v. 1.15 Mbps og 1.31 Mbps. Jeg trodde disse skulle vært like??? *Tilslutt viser det seg at mitt noe beskjedne Skjermkort av typen ATI Rage 128 med 16 mb minne ikke helt henger med... Det er vel ikke egentlig spes. overrasskende, men at det skule ha noe å si på overføringshastigheten min, det forundrer meg litt...? Noen som har noen tips og eller kommentarer her, så kom igjen!! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Wikingen på 2002-09-15 23:13 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå