AsconaB Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Måtte levere inn 19" (se profil for merke) pga. flimring (garanti), så nå sitter jeg med den gammle 15" igjen. Det er en IBM 2124-xxL Litt av en overgang. Uansett, nå kjører jeg på 800x600 85hz. Når jeg setter på 1024x768, takler den kun 60hz, om jeg ikke da fjerner haken for hvilke modi skjermen takler. Merker jeg får vondt i hodet og øyne når jeg kjører på kun 60hz, så jeg satte tilbake til 800x600. Det jeg lurer på er hvor skadelig det er å sette opp hz i 1024x768 modus ? Tar skjermen kvelden rimelig kjapt ? Er jo håpløst med 800x600, scroller meg jo gal her. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skjermen har ikke bra av det nei. Men her har du et tips: Stikk bort til nærmeste elkjøp eller en miljøstasjon. Der har de mottak av datating folk ikke lenger vil ha. Sist gang jeg var ved en slik lå det minst 20 19" der + en 10 stykker som var større. Ingen vil i dag ha CRT skjermer og søpleplassene flyter over av de. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, gjør som han over sier. I mellomtiden driter du i antall hertz skjermen ikke kan vise og setter på75hz+ Drit i den skjermen uansett, en gammel 15" er bare piss Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis du forsøker å sette på mer Hz enn det skjermen egentlig klarer, blir bildet forvrengt, skjermen kan bli for varm, eller den klarer ikke å vise noe bilde (mest vanlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå