Den store P Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er det noen som har et fullt "alfabet" med noter til gitar, vetta faen hva det heter men, bare lurer på å mange det er å hva de heter:P ikke noe grep eller noe bare selve bokstavene, og gjerne et bilde åssen de ser ut...hehe litt vanskelig å forklare men vis du legger godvilja til skjønner du det nok:P Takker for alle svar Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vel.. Du har tonerekka. Den ser slik ut: C- Ciss - D - Diss- E - F - Fiss - G - Giss - A - Aiss - H - C. Så har du akkordtyper: Dur, moll, 7-ere, 6-ere, maj, min, osv. Og på en gitar kan du jo ta en akkord i uante forskjellige posisjoner. Blir omfattende å svare enkelt på dette... :-) Prøv å Google litt, eller stikk innom ei musikksjappe og kjøp deg ei gitarbok! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Takker så mye, det var akkurat det jeg var ute etter. En moderator kan bare stenge posten nå, ettersom jeg har fått svar på det jeg skulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå