Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hvor finner jeg info om Ford sierra 2,8i Ghia 4x4?

carl-kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser vel i bunn og grunn ut som en vanlig sierra stasjonsvogn, men har kanskje andre felger og litt andre lister rundt bilen.

Firehjulstrekksystemet fordeler kraften omtrent 36/64 prosent foran/bak. Veldi morsomt å kjøre med.

Motoren er en 2.8 liter v6 med mekanisk innsprut og yter vel noe i området 150hk og 220-230Nm.

Ghia betyr mye utstyr (som virker om du er heldig).

Sierra fikk en aldri så liten ansiktsøftning i årsskiftet 86/87. Det er vel helst 86modeller og tidligere du finner i norge

Lenke til kommentar
Ser vel i bunn og grunn ut som en vanlig sierra stasjonsvogn, men har kanskje andre felger og litt andre lister rundt bilen.

Firehjulstrekksystemet fordeler kraften omtrent 36/64 prosent foran/bak. Veldi morsomt å kjøre med.

Motoren er en 2.8 liter v6 med mekanisk innsprut og yter vel noe i området 150hk og 220-230Nm.

Sierra fikk en aldri så liten ansiktsøftning i årsskiftet 86/87. Det er vel helst 86modeller og tidligere du finner i norge

5551040[/snapback]

okey :)

jeg spør fordi jeg har kjøpt en slik som jeg skal hente på torsdag ;)

det er en 86mod.

jeg vet godt hvordan bilen ser ut utvendig,men jeg var mest innterisert i å se bilder av interiøret og ellers innvendig.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Lykke til med kjøpet ;)

Du btw, mens du er her.. Jeg driver å lurer på om jeg skal kjøpe skjermkort kjøler til pc'n "din" (som snart er min), og lurer på om det trengs? Du sa jo at kabinettet var veldig kjølig og sånt. Du snakket om cpu'n at den lå på 25 grader IDLE, men ikke noe om skjermkortet. Regner med det blir ganske varmt? Ville du kjøpt denne? (asså du gjorde det ikke da men likevel :p) Trengs denne? Zalman VF700-Cu

Lenke til kommentar
Lykke til med kjøpet ;)

Du btw, mens du er her.. Jeg driver å lurer på om jeg skal kjøpe skjermkort kjøler til pc'n "din" (som snart er min), og lurer på om det trengs? Du sa jo at kabinettet var veldig kjølig og sånt. Du snakket om cpu'n at den lå på 25 grader IDLE, men ikke noe om skjermkortet. Regner med det blir ganske varmt? Ville du kjøpt denne? (asså du gjorde det ikke da men likevel :p) Trengs denne? Zalman VF700-Cu

5556736[/snapback]

on topic: takk :)

off topic: gpu ligger vell rundt om 45-50 indle..har ikke skadet å bytte kjøler,men ikke nødvendig mener jeg..ser ikke det står at den vifta du linker til passer et 7800gtx da.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

5551040[/snapback]

okey :)

jeg spør fordi jeg har kjøpt en slik som jeg skal hente på torsdag ;)

det er en 86mod.

jeg vet godt hvordan bilen ser ut utvendig,men jeg var mest innterisert i å se bilder av interiøret og ellers innvendig.

5551135[/snapback]

Hvor mye måtte du ut med?

Lenke til kommentar

ti tusen ;)

billig syns jeg.

nesten litt for billig..eu ok,null rust og ellers fungerer alt av utstyr.

eneste som var å trekke ned på er at det en brest i frontrute så det må fixes før neste eu kontroll.

noen som vet noe om bensinforbruket på denne bilen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...