DogiDog Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 hei! jeg lurer på hvilket PS2 spill som er gøy og spille!hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 tja, du kan si noe om alder osv? hvilken type spill du liker ? Lenke til kommentar
DogiDog Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 jeg liker alt mulig egentlig alder sånn 16 ca eller noe sånt bare kom med forslag!! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 hmm.. Om du liker bilspill er Gran turismo bra! har du mange spill fra før da ? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Litt vanskelig å si når man ikke vet samlingen din. Tekken serien liker jeg Lenke til kommentar
DogiDog Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Hei! jeg har en god del med spill, 24 spill ca. liker plattform spill. lurer på om dere har hørt om noen kule plattform spill? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei! jeg har en god del med spill, 24 spill ca. liker plattform spill. lurer på om dere har hørt om noen kule plattform spill? 5550405[/snapback] Sly Racoon, Sly 2 og Sly 3 er artige. Kan hende du må bli litt eldre for at de ikke skal være barnslige lenger (jeg for min del er 32 år og synes det er veldig morsomt å spille sammen med eldstemann). Ellers Jak & Daxter, Jak 2 og Jak 3 er geniale spill, litt "voksnere" i formen, i alle fall de to siste, og så har du jo Ratchet & Clank 1, 2 og 3 som også er veldig artig. Du burde også sjekke ut We Love Katamari, ble utgitt i forgårs. Vanvittig morsomt, annerledes og avhengighetsdannende, anbefales sterkt! Har selv spilt det i alle ledige stunder siden jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tråd flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll". Eg rekner ikkje med at dette er eit emne som krever ein lengre diskusjon for å få svar på. Lenke til kommentar
ikteivi Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hei! jeg lurer på hvilket PS2 spill som er gøy og spille!hehe 5547469[/snapback] God of War må du prøve ut, uansett! Råeste ps2 spillet ever. Dama ble så hekta at jeg ikke fikk lov til å spille videre når hu måtte på do... genialt spill Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Legg på et par hundrelapper og invester i en chip, så trenger du ikke lure på hva du skal velge av spill Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Second Sight eller Gran Turismo 4 Lenke til kommentar
DogiDog Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hei! har noen noe andre forslag,har alle i ratchet and clanck serien, jak and dexter serien, og sly 1 og sly 2!! noen andre plattform spill?? Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hei! har noen noe andre forslag,har alle i ratchet and clanck serien, jak and dexter serien, og sly 1 og sly 2!! noen andre plattform spill?? 5556647[/snapback] Tja, likte du Sly 1 og 2, så kan du jo like gjerne gå for Sly 3. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 hehe du har den gamle klassikern: Crash Bandicot :) Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 17 februar kommer "Shadow of the Collosus" ut, vent på det. Kommer til å bli sinnsykt rått. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Pes5 er ganske nice... men helst om du er fotballsupporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå