krepsos Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skal byta til vannkjøling for dette kortet, men må fyrst få bort vifta som alt er det. Problemet er at den er festa med to plastrøyr som går gjennom kortet, men som eg har problem med å få av. Finst det enkle måtar å få av vifta på? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ganske sikkert noen små skruer du må løsne for å få den av. Ta av litt deksler og slikt først, og ta en titt på baksiden av kortet, så finner du vel ut hvordan det henger sammen Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå har jeg ikke sett på kortet selv, men jeg tror de fleste festeløsninger med plastklips kan fjernes ved å klemme inn klipsene. I verste fall kan du bare kappe av plastrørene og bruke skruer i tilfelle du vil bruke kjøleren igjen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 bare klemme sammen klipsa oppå¨kortet så løsner den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå