eikum Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Har tenkt til å kjøpe meg PSP, etter det jeg har hørt lønner det seg å kjøpe PSP med 1.50 firmware... ettersom det er noen fordeler med denne ;D hehe.. Men det som jeg lurer på er hvor jeg får kjøpe en PSP med 1.50 på... Også lurer jeg på om når 4GB og 8GB memorystick kommer.. Kan hende jeg surrer nå, men tror jeg har sett at man kan sette på en "del" under PSP din så får du 4GB ekstra, stemmer dette? eikum Lenke til kommentar
zph Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er nok ikke mulig å finne 1.50 psp'er i noen butikker, om du da ikke resier til en bortgjemt krok. Tror, dog, PSP'en ble lansert i Norge med 1.51 eller 1.52, med en demo-UMD som insisterte på å oppgradere til 2.00. Vet ikke hvordan den leveres i dag, men vær klar over at du kan nedgradere fra 2.00, men ingen senere versjoner! Hva gjelder større lagringsmedia forventes både 2 og 4GB MS Pro Duo, i l a året. Alternativt kan du kjøpe Datel's 4GB HD Lenke til kommentar
eikum Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 hehe.. Trudde det fulgte med 4GB lagrings plass jeg, men ettersom jeg ser så må du også kjøpe minnekort Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Stemmer det. Lagring på PSP er dyrt. Prøv datel sin 4gb HDD eller Neoflash sin så blir det litt billigere. Anbefaler at du bruker datel sin 4GB med batteriet ellers blir vekta på konsollen avbalansert. Om du ikke trenger det med ekstra batteri bør du gå for Neoflash sin. Litt informasjon der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=534229# Lenke til kommentar
eikum Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 virker ganske "klumpete" synes jeg, kjøper heller 2GB MSDP ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå