invalid_user Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei, i år skal jeg søke plass på VGS skoler, og slik ser søknaden min ut, foreløpig: 1. Medier og kommunikasjon *tre skoler her* 2. Studiespesialisering - Ordinært løp *tre skoler her* 3. Studiespesialisering - Formgiving *tre skoler her* Jeg lurte på om noen hadde erfaring med 1. og 3. valget? Jeg lurte også på om noen hadde en nyttig side med oversikt over jobber som kommer av de videregåendelinjer som jeg har på søknaden? Er veldig usikker på hva jeg skal bli Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvordan skulle folk kunne ha erfaring da dette er en ny reform? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vilbli.no har kansje noe av det du ser etter? Kommer også fra Oslos 90-kull. Blir studiespesialiserende med 1. Elvebakken 2.Persbråten 3. Berg og så Medier og Kommunikasjon 1. Elvebakken. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Hvordan skulle folk kunne ha erfaring da dette er en ny reform? 5547547[/snapback] Tenkte ikke på det.. Vilbli.no har kansje noe av det du ser etter?Kommer også fra Oslos 90-kull. Blir studiespesialiserende med 1. Elvebakken 2.Persbråten 3. Berg og så Medier og Kommunikasjon 1. Elvebakken. 5547569[/snapback] Har Elvebakken som førstevalg på Medier og kommunikasjon, selv om det er en long run. Men kanskje vi treffes til høsten Btw. takk for linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå