mETraX Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hei.... jeg lurer på hvordan jeg emulerer programmer som Propellerhead reason sånn at jeg kan kjøre det i linux... noen med erfaring med wine? Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Nå kjenner ikke jeg det nevnte programmet, men interessante spørsmål er hvilke bibilioteker det krvever og hvilken versjon av Windows det er laget for. Windows 95/98 programmer er det som er lettest til å få kjørt. Bruker programmet ditt DirectX må du nok gå for en versjon av Wine som er spesiallaget for det. Det er en del triks som kan gjøres for Wine slik som å emulere en annen versjon av Windows og å bruke Windows sine egne dll'er etc. Spørsmålet er hva er dete du har problemer med? Lenke til kommentar
mETraX Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har problemer med instalasjon av programmet og å kjøre programmet... det er laget for win 98 Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Tror det funker heller dårlig i Linux. I tilfelle må du vel ha et emulasjonslag med støtte for Directsound eller MME eller hva nå Reason bruker. Lenke til kommentar
mETraX Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 såg at det brukte MME... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå