Enceladus Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Tenkte dette kunne bli en interessang tråd. Men nå vet jeg ikke hvor mye folk er villige til å utlevere av seg selv. Folk er temmelig åpne i andre tråder men her går det litt i en større skala da kanskje. Kanskje du lærer deg selv bedre å kjenne? kanskje du finner noen med lignendes personlighet? Begynn dere som våger, så slenger jeg meg på når tråden åpner seg litt opp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er barnslig, og kan til tider være gal. Egentlig, så er jeg er dårlig person Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er vel en god blanding. Hissig, følsom, empatisk, blabla.. Litt splittet persnolighet egentlig Splittet personlighet FTW! Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hm. Empatisk, sarkastisk, morsom (?), glad, hyggelig og rolig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Okay, det var da også noe å lage tråd om Vel, hva skal jeg svare på dette? Er vanskelig å vurdere seg selv sånn Kan nevne at jeg til tider er ekstremt barnslig, jeg er veldig kosesyk, jeg tar aldri standpunkt etter å ha sett én side av en sak, jeg liker å ta ansvar for meg selv, jeg elsker å drite ut offentlige ting, men det må jeg slutte med, for det er ikke lov Jeg er veldig selvopptatt på en positiv måte, vil jeg si. Jeg har god selvinnsikt, har jeg fått høre. Så det negative. Jeg er veldig sjenert og lever etter "speak when spoken to"-prinsippet. Jeg er veldig dårlig på å være spontan, da driter jeg meg alltid ut. Skal vi se... Jeg husker alltid bare det som kommer megselv til gode, har jeg fått høre Utenom det er jeg musikalsk og forandrer meg stadig. For to uker siden var jeg agnostiker. Nå er jeg ateist. Nå vet jeg ikke om jeg tør å være det lenger Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Mener og tror jeg er ganske snill, kanskje alt for snill noen ganger. But goes around comes around:) Utenom det er jeg veldig åpen, ærlig og sier det jeg har på hjertet, viss jeg ikke velger å være snill^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Gjør veldig ofte som jeg vil. Bryr meg egentlig veldig lite om hva folk syns om meg. Egentlig ganske hyper av meg ( ser kanskje ikke sånn ut på ansiktsuttrykket mitt ellerno ) Egentlig ikke så veldig snill, har en ganske snål og dårlig humor. Sjelden fornøyd med noe jeg lager ( ala tegninger, animasjon etc etc ) Liker å leve litt sånn at jeg ikke gidder å tenke på hva jeg skal gjøre dagen etter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Huff Jeg er frekk, sarkastisk og kødder om det meste. Intolerant ovenfor det som ikke er riktig i mine øyne og tar meg gjerne en latter eller 10 på andres bekostning enten de vet om det eller ikke. Sær? Tja... På den andre side er jeg ekstremt kosete. Sjenert til folk jeg ikke kjenner fra før.. fryktelig usosial og holder meg til den lille kretsen min. Tror nok de som kjenner meg og andre jeg omgås med daglig vil beskrive meg som ei glad og koselig jente, veldig sta, arbeidsom som alltid er blid og hyggelig Huff, jeg er visst ganske sær når jeg tenker meg om De jeg liker er jeg råhyggelig mot, mens de jeg ikke liker....... Er seff hyggelig mot alle i jobbsammenheng osv.. skulle gjort seg å være frekk og sær mot sjefen EDIT: Må legge til at jeg er utrolig stressa.. til tider hyper.. noe må skje hele tiden, klarer ikke å sitte med henda i fanget (funker dårlig på møter, gjesper etter 2 minutter) Endret 3. februar 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sær drittsekk som driter i andres følelser. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er en sær, salig og livsglad person. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 er en veldig stille kar som ikke sier stort... veldig sjenert, usosial, kan ofte være i litt dårlig humør men prøver å ikke vise det så mye... er som oftest snill (kansje litt dumsnill til tider men til en viss grad) og og prøver å ikke såre noen sliter oxo litt med depresjoner og selvmordstanker, men jeg overlever Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Barnslig, irriterende, furten til tider, sta, usaklig. ^^ Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Empatisk, omtenksom, stille, tålmodig, avslappa, ærlig Endret 4. februar 2006 av Edmanzor Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) 1. Morsom 2. Humørspreder 3. Frekk 4. Aggressiv 5. Kåt Endret 4. februar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Deprimert drittsekk Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er kosete som fy, men mistenker at jeg er litt autentisk ^^ (innestengt, vanskelig å bli kjent med osv) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 - Svart humor - Ondsinnet ifølge noen - Selvopptatt - Rimlig snill - Veldig lite aggresiv - kåt - utålmodig Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hva jeg mener selv: - Lat - Treningsnarkoman - Litt eiesyk/sjalu (blitt det etter siste forhold desverre) - Selvopptatt - Overkåt - Kort lunte Hva andre sier om meg: - Snill - Omtenksom - "Godgutt" - Treningsnarkoman - Til å stole på - Den som holdt ut lengst på fester (not anymore) Crap, må begynne å oppføre meg anderledes foran folk, kan ikke gå rundt å være snillest hele veien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå