Gå til innhold

Billig rens av maskinen

Anbefalte innlegg

Har en Toshiba Satellite 2450-S203 som jeg kjøpte for to og et halvt år siden. Får ikke lastet opp nye programvare og får heller ikke åpnet dokumenter. I tillegg hender det at den henger seg og at program ikke svarer. Har prøvd å avinnstallere XP for så å legge det inn på nytt. Men det gikk ikke. Har kjørt full scanning med avast og kjørt defragmentering, men det eneste som har skjedd er at den har blitt raskere. Så nå vurderer jeg å levere inn pc'n på service for å få den til å fungere optimalt igjen. Noen som har noe tips om sted i Oslo jeg kan levere den inn uten at jeg blir flådd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok formatering og nyinnstallasjon som trengs, men er du ikke sikker på hvordan du gjør det kan du jo forsøke en telefon til Infocare. Om du får andre til å gjøre jobben, vær sikker på å presisere at du trenger dataene dine, ev. ta en back-up selv først....

Edit: Ooops.... Hmmm.... Skrivefeil.... på en Fredag kveld? Snodig :hmm:

Endret av trn100
Lenke til kommentar

Det duger om du har lagt ALLE dataene du ønsker å beholde på en ekstern disk. Ikke glem favoritter i Internet Explorer, E-Post, Mine Dokumenter og ev. andre mapper du har laget utenom. Husk også at ev. passord etc. du har brukt på Internett vil gå tapt om de er lagret i "cookies".

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg tør og sette igang med dette selv. Fikk tilbud av et firma på Vikersund som tok på seg nettopp denne type oppdrag til fastpris til 395,-. Det syntes jeg hørtes ok ut, men har ikke lyst å kjøre helt til Vikersund. Finnes det ikke firmaer eller privatpersoner som tilbyr samme tjeneste i Oslo eller nærheten av Oslo? Jeg har bil så kan komme med pc'n på døra.

Lenke til kommentar

Hei Pelleparafin,

Beklager sen tilbakemelding! Har du anledning til å komme bort på dagtid? Er i grunnen den eneste muligheten jeg har. Ta med deg backup, alle programmer du vil innstallere inkl. OS etc.

Er litt busy i morgen, men tenkte at du kanskje kunne gjøre noe av jobben selv, så kan jeg hjelpe når det trengs?

Har Internett tilgang og alt du ev. trenger for å kunne laste ned nye drivere etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...