avlvl Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Heisann... blir ikke lyd i høytalerene mine når jeg ser på DVD. Har følgende kabler i bruk nå: SCART fra TV til DVD-spiller COAXIAL fra DVD-spiller til forsterker Koblingene fra forsterker til høytalere funker bra... Så jeg lurer på den coaxen... Den står nå i Coaxial-In.. Er ikke det riktig? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Heisann... blir ikke lyd i høytalerene mine når jeg ser på DVD. Har følgende kabler i bruk nå:SCART fra TV til DVD-spiller COAXIAL fra DVD-spiller til forsterker Koblingene fra forsterker til høytalere funker bra... Så jeg lurer på den coaxen... Den står nå i Coaxial-In.. Er ikke det riktig? 5547281[/snapback] Er godt mulig du må inn i menyen på recieveren å adressere coax inngangen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 har du koblet lyd og bilde kablene fra DVD til forsterker? eller misforsto jeg helt nå? Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 yes, løsningen var i menyen til dvd-spilleren. takk for å sette meg på riktig kurs eyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå