Leaf Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei! Så at det har kommet et nytt ASRock hovedkort! Jeg har i flere månder tenkt på det som mange har skrevet om, nemlig 939Dual-SATA2 kortet som mange har snakket om her.. Men her kommer det jo et nytt med SLI! Noen som har noe info om dette kortet ? Koster jo bare 600 det og.. Skal jeg kjøpe det ? Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Hei! Så at det har kommet et nytt ASRock hovedkort! Jeg har i flere månder tenkt på det som mange har skrevet om, nemlig 939Dual-SATA2 kortet som mange har snakket om her.. Men her kommer det jo et nytt med SLI! Noen som har noe info om dette kortet ? Koster jo bare 600 det og.. Skal jeg kjøpe det ? 5547070[/snapback] Kult. Det der er første gang jeg ser et hovedkort med Uli M1697 chipset til salg. Ocworkbench tested et Epox kort med dette chipset og det var en svært habil overklokker. Dette kortet er antageligvis langt mere nedstrippa enn Epox kortet , men er sikkert et godt kjøp i forhold til prisen. Skal ikke se bort ifra at dette kortet har luket bort endel av problemene som eksisterte med M1695 kortet. f.eks Coldboot issues , men skal ikke si noe for sikkert. EDIT: Jeg ville venta til Abit eller Epox legger sine M1697 hovedkort til salgs, Tror både Abit og Epox kommer til å levere bedre kort til forholdsvis Ok priser!! Endret 3. februar 2006 av dkvam Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 okei venter i spenning! Men er det noen som har dette ASRock kortet og kan fortelle om noen erfaringer? Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 okei venter i spenning! Men er det noen som har dette ASRock kortet og kan fortelle om noen erfaringer? 5547167[/snapback] Tviler sterkt på at noen har dette kortet da det ikke har blitt lansert offisielt enda. Så du må nok vente litt enda... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Tviler sterkt på at noen har dette kortet da det ikke har blitt lansert offisielt enda.Så du må nok vente litt enda... smile.gif Unnskyld meg! Det ligger jo for salg på Shg.no da Men men.. Hehe.. Syns HW godt kunne testet dette Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Tviler sterkt på at noen har dette kortet da det ikke har blitt lansert offisielt enda.Så du må nok vente litt enda... smile.gif Unnskyld meg! Det ligger jo for salg på Shg.no da Men men.. Hehe.. Syns HW godt kunne testet dette 5552305[/snapback] Litt feil fra min side , kortet er vel faktisk offisielt lansert , men det er ikke en nettbutikk i verden (såvidt jeg vet) som faktisk har fått inn kortet enda! på Shg står varen som Varen er ikke på lager og er heller ikke bestilt. og på www.mpx.no står leveringstid som ubekreftet. og www.ocworkbench.com som har nære bånd til Asrock har heller ikke fått inn noe kort til testing , og de bruker som oftest å få ting fra Asrock i hendene før andre. Endret 5. februar 2006 av dkvam Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Hehe, okei Gleder meg til de får de inn hvertfall Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Da tror jeg faktisk korter er på lager! Ocworkbench har testet kortet. review her, SHG tar 601kr for kortet , noe som bra pris for et slikt kort synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå