SiR0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Den er moteriktig, den er liten og den er lekker. Men den er ikke noe for deg med høyt blodtrykk. Les mer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 så jævlig vanskelig å skrive med den mobben. Kunne ikke de lagd stemmestyring til den istedenfor? Slik at du sier så popper det opp på skjermen samme gjelder når du ringer bare sier nr og så ringern. Stemmerstyring til navn har jo vært lenge husker min gamle 3310 hadde jo,de er flere år siden. :!: Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Nå har jeg ikke rukket å lest testen enda. Men... har den ikke stemmestyring da? Trodde det jeg. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hmm, har ikke denne 2 megapixlers kamera? Når jeg trykker på bildene tatt med telefonen og ser på "egenskaper" så viser oppløsningen 1200 * 1600 pixler. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 1,92 megapiksler ja. Regner med at de fleste synes det går greit å kalle det 2 megapisler. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Er det mulig å lage noe så upraktisk nå som SMS er noe så godt som alle bruker? Kunne de ikke like gjerne kuttet ut SMS-muligheten? Eller i det minste brukt en av de fancy 3-tast metodene for skriving av tekst som noen NTNU-studenter lagde. Det innebar at man kunne med 3 taster skrive 1 bokstav for hvert tredje til fjerde tastetrykk. 7380 kan sikkert selges til folk med alvorlig SMS-skrekk men det bidrar dessverre ikke til å dempe den skrekken. Også er det sikkert en og annen som tar det for gitt at den er lett å skrive meldinger med og kjøper den i uvitenhet. Stakkars folk, de burde blitt advart mot et så ubrukelig produkt som dette. På internett har man angrefrist men andre plasser må man pent bite tabben i seg. Endret 4. februar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det er IKKE åpent kjøp på mobiltelefoner hos Elkjøp! Dette fordi ordningen selvsagt ble misbrukt... -snubbel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hmm oki, det visste jeg ikke. (Jeg gikk bare ut fra at de 30-dagers saken deres gjalt for alle varer) Skal rette mitt forrige innlegg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hadde heller brukt min gamle 3210 som ligger i skuffen enn dette her. Er jo mye av det samme som på 7280 som heller ikke folk synes noe særlig om. Endret 5. februar 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvilken karakter fikk den? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Øyvind: Vi gir ikke karakterer til slike motetelefoner. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Makan til fjollemobil skal se lenge etter. Hva er det Nokia tenker med når de lager slike ubruklige mobiler? De eneste som ville bruke denne er nok vestkantens sosseunger. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Makan til fjollemobil skal se lenge etter. Hva er det Nokia tenker med når de lager slike ubruklige mobiler? De eneste som ville bruke denne er nok vestkantens sosseunger. 5559204[/snapback] Jeg har litt lyst på en slik sak... Liker ikke å skrive sms! Bor forresten på Storhaug (østkanten) i Stavanger, hvis det var av interesse. Men den er uansett altfor dyr! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Syntes det var litt dumt at jeg ikke fikk se hvordan telefonen så ut med skjermen "i gang".... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Syntes det var litt dumt at jeg ikke fikk se hvordan telefonen så ut med skjermen "i gang".... 5559748[/snapback] Ville sett et bilde med skjermen på jeg også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Burde uten tvil vært med både bilde av mobilen med skjermen på, og bilde av emballasjen. Her er bilde av begge: Fant desverre bare bilde hvor alt annet er mørkt. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her et et bilde der du også ser baksiden (som vi heller ikke så sikkerlig i testen) og hvor liten skjermen faktisk er. Her et bilde der man ser hvordan knappen i midten lyser. (dette ble omtalt men ikke vist i testen til amobil) Her ser man hvordan den fungerer som et speil. (dette ble også omtalt, men ikke vist på amobil) Syntes dette var en ganske mangelfull test på billedsiden ja..... Lenke til kommentar
Peseduden Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg gjetter på at telefonen ikke er for alle. Den kan likevel brukes til det "meste" i likhet med andre telefoner selv om det tar lengre tid eller er vanskeligere. Motsetningen til denne telefonen er vel en telefon med "stor" skjerm og fulltastatur, som kan være tilsvarende upraktisk. Jeg synes det er bra at mobilprodusentene prøver forskjellige design. Hadde ingen tenkt nytt hadde vi vel jakta på bananer i trærne enda. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det blir jo for dumt å kalle det en ubrukelig mobil.. Kunne godt tenkt meg en jeg, men jeg har nettopp fått meg en ny. Kan tenke meg den er potensiell om ett par måneder. Det ser jo VELDIG godt ut da, selv om den gjerne ikke er så praktisk. VG ga forresten denne telefonen terningkast 2 OG refererer til testen på Amobil.no. Edit: Forresten, hele testen til VG er SITAT av amobil, og likevel har de terningkast! Kan ikke dere like gjerne legge ut terningkast også da? Virker litt snodig spør du meg.. Endret 6. februar 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har en sånn telefon og om en uke eller noe, skal jeg se om jeg husker å kommentere hvordan den er. Skal prøve å ta utgangspunkt i hva testen til Amobil sier. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg