Rimi Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Fikk de nye komponentene i dag, og har fått installert 77.77 driveren 8tror det var den) fra CD'en som fulgte med, men når jeg skal oppdatere får jeg en stygg feilmelding. Den kommer etter filene er ekstraktert (elns). Dette gjelder alle driverne jeg har lastet ned, korrupte. Skjønner ikke noe, en hjelpene hånd er hva jeg trenger nå! Forresten, det hjelper ikke å avinstallere 77-driveren før jeg installerer de nye, bare samme feilmelding Feilmelding: Lenke til kommentar
trainspodder Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Fikk de nye komponentene i dag, og har fått installert 77.77 driveren 8tror det var den) fra CD'en som fulgte med, men når jeg skal oppdatere får jeg en stygg feilmelding. Den kommer etter filene er ekstraktert (elns). Dette gjelder alle driverne jeg har lastet ned, korrupte. Skjønner ikke noe, en hjelpene hånd er hva jeg trenger nå! Forresten, det hjelper ikke å avinstallere 77-driveren før jeg installerer de nye, bare samme feilmelding Feilmelding: 5546938[/snapback] Du har ikke tilfeldigvis en Nvidia brannmur på hovedkortet ditt som du har aktivert? Jeg hadde akkurat samme problem med at nedlastninger ble korrupte på mitt oppsett, men etter å ha avinstallert alt som minte om Nvidia firewall funket alt som en drøm. Har Asus A8N-E. Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ok, takk for svar, skal prøve nå! Installerte den skiten uten å tenke over det jeg. Hmm, nei, det virket ikke. Har Asus A8N-E jeg også. Rimelig godkjipt problem dette her. Endret 3. februar 2006 av Rimi Lenke til kommentar
Rimi Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Problemet løste seg, lasta ned driveren til et annet sted enn Skrivebord, så funka det fett. Virker som om mange downloads er låst på 39.9 kbps når ejg laster ned til skrivebord også. =\ Jaja, bare å laste ned til mine dokumenter det da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå