Gå til innhold

Får ikke installert drivere til 6800 gt!


Rimi

Anbefalte innlegg

Fikk de nye komponentene i dag, og har fått installert 77.77 driveren 8tror det var den) fra CD'en som fulgte med, men når jeg skal oppdatere får jeg en stygg feilmelding. Den kommer etter filene er ekstraktert (elns). Dette gjelder alle driverne jeg har lastet ned, korrupte. Skjønner ikke noe, en hjelpene hånd er hva jeg trenger nå! Forresten, det hjelper ikke å avinstallere 77-driveren før jeg installerer de nye, bare samme feilmelding

 

Feilmelding:

post-90664-1138990646_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk de nye komponentene i dag, og har fått installert 77.77 driveren 8tror det var den) fra CD'en som fulgte med, men når jeg skal oppdatere får jeg en stygg feilmelding. Den kommer etter filene er ekstraktert (elns). Dette gjelder alle driverne jeg har lastet ned, korrupte. Skjønner ikke noe, en hjelpene hånd er hva jeg trenger nå! Forresten, det hjelper ikke å avinstallere 77-driveren før jeg installerer de nye, bare samme feilmelding

 

Feilmelding:

5546938[/snapback]

 

Du har ikke tilfeldigvis en Nvidia brannmur på hovedkortet ditt som du har aktivert? Jeg hadde akkurat samme problem med at nedlastninger ble korrupte på mitt oppsett, men etter å ha avinstallert alt som minte om Nvidia firewall funket alt som en drøm. Har Asus A8N-E.

Lenke til kommentar

Problemet løste seg, lasta ned driveren til et annet sted enn Skrivebord, så funka det fett. Virker som om mange downloads er låst på 39.9 kbps når ejg laster ned til skrivebord også. =\ Jaja, bare å laste ned til mine dokumenter det da^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...