gorg Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei Har et logitech trådløs mus og tastatur, og har i det siste opplevd problemer når jeg skal spille FPS spill som HL2 og BF2. Feks: Jeg går i kamp, men så plutselig kan jeg ikke sidesteppe lengre, jeg går feil vei og alt går rett i dass.. men musa fungerer fint, og tastaturet fungerer fint til andre ting, som å skrive tekst. har noen hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bytt til et tastatur med ledning Er dessverre slik at både trådløse tastatur og mus ikke egner seg spesielt til spilling... Lenke til kommentar
gorg Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 da leverer jeg hele dritten tilbake! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Bruker selv trådløst og det funker helt fint for meg, men er ingen hardcore gamer. De problemene du beskriver har mest sannsynlig med den trådløse overføringen å gjøre, som ikke på langt nær er så kjapp og presis som kabel... Edit: Sikkert andre gamere her med mer peil som kan bekrefte dette. Endret 3. februar 2006 av trn100 Lenke til kommentar
gorg Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 skrudde av den trådløse musa til MX3000 desktopen min, så installerte jeg en annen mus med en annen sender(trådløs) og problemet var fikset. Det virket som om senderen ikke er kapabel til å operere med mye informasjon samtidig. Det har tydeligvis ikke med at det er trådløst, men at senderen er noe feilprodusert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå