Goldfish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Et operativsystem Ekstremt bra forklarende topic du har satt på tråden! Lenke til kommentar
Bjarne Petter Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 jeg skjønner ikke helt hva du mener med topic, men takk for svaret! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hehe, morsom du! Topic er et ord på det eksotiske språket "engelsk". Vi har desverre inget ord på norsk som beskriver dens herlige betydning, men grovt oversatt betyr det noe sånnt som "emne". Lenke til kommentar
Bjarne Petter Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Åja hehe jeg skjønner nå unnskyld Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Eller noe så enkelt som overskrift :smile: Linux er et Operativ system Slik som Windows. Men gratis. mange som mener det er et bedre alternativ, da man kan forandre på kildekoden for å få det til å fungere slik de vil :smile: Lenke til kommentar
Bjarne Petter Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Takk for svar til deg også men er det ikke vanskelig å få skrevet kildekoder og sånn da? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 22:03, skrev Bjarne Petter:er linux tror "Bjarne Petter" bare troller. Slutt å gi han gleden av å få noen svar på "spørsmålene" hans. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 23:21, skrev sumptrollet:tror "Bjarne Petter" bare troller. Slutt å gi han gleden av å få noen svar på "spørsmålene" hans. Hehe, tror det jeg og, etter å ha sett på hva han har skrevet tidligere. En riktig tullekopp! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 22:24, skrev Bjarne Petter:Takk for svar til deg ogsåmen er det ikke vanskelig å få skrevet kildekoder og sånn da? Spørs... Kan du noe programmering, egentlig ganske mye tror jeg, så er det vel ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå