Gå til innhold

Har lyst på Teamspeak server

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner bruker skype for å snakke med hverandre.. Fordi dette er gratis. Men skype er så dårlig når det gjelder lyd og sånne ting, så jeg har lyst til å sette opp en TS server.. Er dette mulig å gjøre ? eller må jeg leie sånn som med VT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jammen vi spiller ikke så mye at det lønner seg å leie.. Spiller kanskje sammen 2-4 ganger i uka.. så hadde vært fint med gratis TS.. Veit det går ann å sette opp egen VT. prøvde det og det gikk ikke så bra.. Noen som vet om det går med TS?

Lenke til kommentar

Skype er dårlig på lyd? .... javel?

Skype har mye bedre kvalitet enn både teamspeak og ventrillo, så lenge du ikke skal ha mer enn et par stykker å snakke med om gangen da seff.

Sjekk heller hva slags mikrofoner og instillinger dere bruker. Det meste av støy og forstyrrelser kommer derfra.

-Stigma

Lenke til kommentar

Vi har selfølgelig sjekka det.. Begge har gode mikrofoner. Men det som er problemet er at man ikke kan stille opp lyden inne i skype. Slik at når jeg spiller så hører jeg de dårlig. Og for å høre de godt må jeg slå lyden inne i spilla så lavt ned at jeg ikke hører noen ting inne i spillet. Derfor vil jeg sette opp TS server. Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det?

Lenke til kommentar

har 2 mbit linje så det skulle ikke være no problem.. Har prøvd å lage VT server før.. fikk opp serveren og jeg kom inn, men ingen av kompisa mine kom inn.. jeg ga de riktig ip og sånn.. kommer de ikke inn pga. at jeg ikke har fast ip??

Endret av Simma89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...