Simma89 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg og noen venner bruker skype for å snakke med hverandre.. Fordi dette er gratis. Men skype er så dårlig når det gjelder lyd og sånne ting, så jeg har lyst til å sette opp en TS server.. Er dette mulig å gjøre ? eller må jeg leie sånn som med VT? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 tror du må leie både med TS og VT men det koster ikke mange kronene så det burde du ha råd til Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 jammen vi spiller ikke så mye at det lønner seg å leie.. Spiller kanskje sammen 2-4 ganger i uka.. så hadde vært fint med gratis TS.. Veit det går ann å sette opp egen VT. prøvde det og det gikk ikke så bra.. Noen som vet om det går med TS? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har du prøvd Ventrilo? Det er ganske så mye enklere enn TS og funker helt utmerket Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Trenger ikke leie ts, du kan serve sjøl.. Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er fult muligt å sett op både vt og ts/ts2 uten å betale for det de krever bare at du selv ikkje da tjener noe på det, (videresalg) alså kun til bruk selv Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) det er bra. men hvordan gjør jeg det? hvordan setter jeg opp TS server? Endret 3. februar 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Skype er dårlig på lyd? .... javel? Skype har mye bedre kvalitet enn både teamspeak og ventrillo, så lenge du ikke skal ha mer enn et par stykker å snakke med om gangen da seff. Sjekk heller hva slags mikrofoner og instillinger dere bruker. Det meste av støy og forstyrrelser kommer derfra. -Stigma Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Vi har selfølgelig sjekka det.. Begge har gode mikrofoner. Men det som er problemet er at man ikke kan stille opp lyden inne i skype. Slik at når jeg spiller så hører jeg de dårlig. Og for å høre de godt må jeg slå lyden inne i spilla så lavt ned at jeg ikke hører noen ting inne i spillet. Derfor vil jeg sette opp TS server. Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Fullt mulig og sette opp server selv. Med VT kan man bare ha opptil 8 deltagere samtidig. Med TS vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) ja det er vell og bra, men hvordan setter jeg opp server?? både på VT og TS... Endret 3. februar 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Så? opp med genrellt volum, og ned med spillvolumet til det passer da. Slik gjør jeg det alltid. Guide for teamspeak server oppsett finenr du på teamspeak.com -Stigma Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er jo så enkelt å sette opp TeamSpeak server at selv mora di burde klare det. http://www.goteamspeak.com Last ned serveren og gå inn på http://forum.goteamspeak.com om du støter på problemer. Evt. spør her, eller send meg mail, msn el. Lykke til. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 einaste som begrenser deg er linja di vist den er dårlig. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) har 2 mbit linje så det skulle ikke være no problem.. Har prøvd å lage VT server før.. fikk opp serveren og jeg kom inn, men ingen av kompisa mine kom inn.. jeg ga de riktig ip og sånn.. kommer de ikke inn pga. at jeg ikke har fast ip?? Endret 4. februar 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det er ikke nedlastningen som begrenser, men opplastningshastigheten. Så hva er opplastningshastigheten din? Har du lite kan du alltids velge en codec med dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 har fin opplastning og.. men får de conncta til meg når jeg ikke har fast ip? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Si de første 4 tallene du får nå du går innpå www.whatismyip.com At du ikke har statisk ip har ingen betydning så lenge den ikke skifter veldig ofte. Har du ruter? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) jeg har ruter ja.. trådløst nett. 85.16 det er de fire første tallene Endret 4. februar 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ok, da må du nok åpne noen porter. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg da jeg ikke har erfaring med rutere :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå