Satricom Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg lurte da på om det er lurt og ta kjølepasta på minnebrikkene til mitt 7800GTX, det er noe pasta fra før av men den er størkna eller no (et hvitt stoff). Om noen har peiling og kan svare raskt for jeg skal ta på nå. Endret 3. februar 2006 av Itnux Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Ingen som vet noe , jeg har tenkt og kjøpe vannblokk snart men før jeg gjør så vil jeg se om jeg kan få noe mer ut av kortet. Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er jo bare å prøve selv å finne ut om det går Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Rens av det gamle, og legg på nytt.. Om du har kommet dit at du ser at den gammel og tørr - så er det på tide å legge på ny uansett. Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Rens av det gamle, og legg på nytt.. Om du har kommet dit at du ser at den gammel og tørr - så er det på tide å legge på ny uansett. 5546580[/snapback] Takk det var alt jeg trengte og høre Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) De 7800 kortene jeg har sett har brukt ganske tykk termisk tape, hvis det er tilfelle på ditt så vil kun kjølepasta bli for tynt og brikkene kommer ikke i kontakt med kjøleribbene, da sliter du...... Sjekk nøye før du setter i gang GPU'n derimot bruker kjølepasta Endret 3. februar 2006 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) De 7800 kortene jeg har sett har brukt ganske tykk termisk tape, hvis det er tilfelle på ditt så vil kun kjølepasta bli for tynt og brikkene kommer ikke i kontakt med kjøleribbene, da sliter du...... Sjekk nøye før du setter i gang GPU'n derimot bruker kjølepasta 5546641[/snapback] Men da tror jeg at jeg dropper det bare . Det ser ut som om det er en tykk teip av et slag. Ser nesten ut som gips Edit: Forresten går det an og legge litt kjølepasta på den som er fra før av ?, for det virker ikke som om den fynker så bra. Eller vil det bare være dumt Endret 3. februar 2006 av Itnux Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Men da tror jeg at jeg dropper det bare . Det ser ut som om det er en tykk teip av et slag. Ser nesten ut som gips 5546688[/snapback] Det er nok ikke dumt ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå