oevold Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei har en ny instalert pc. så skal jeg bytte prosessor fra amd 64 3500+ til en AMD Athlon 64 X2 4600+. Må jeg reinnstalere dataen på nytt eller kan man bare bytte prosessoren uten problemer? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 skal ikke være nødvendig å reinstalere med prossesorbytte. Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du trenger ikke å reinst da det er samme driver for alle amd socket 939. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Tja, ved bytte fra enkel-kjerne til dobbel-kjerne prosessorer så kan det nok være du må installere på nytt, har sett en del som ikke har fått det til å fungere med gamle installasjonen.. Det er forskjellig driver på dual og single også, om du ser hos AMD så finner du begge.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Tja, ved bytte fra enkel-kjerne til dobbel-kjerne prosessorer så kan det nok være du må installere på nytt, har sett en del som ikke har fått det til å fungere med gamle installasjonen..Det er forskjellig driver på dual og single også, om du ser hos AMD så finner du begge.. 5546669[/snapback] tja, jeg bytta fra nForce2 med XP2500+ til nForce4 og X2 3800+ uten problemer, så ett lite prosessorbytte burde egentlig hå greit - eneste jeg gjorde på forhånd var å avinstallere HK driverene fra nVidia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå