Kizzaz Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har kjøpt meg Torino 2006 og jeg ville spille det på XB360, men det er ikke klart enda, men vet noen når det kommer til å bli det? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Microsoft oppdaterer stadig listen over de spillene som blir akseptert av emulatoren til x360, så hvis du gir den litt tid, vil jeg tro at MS vil til slutt gjøre det mulig Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 jaja, surt at ikke de nye spillene automatisk er supportet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sånn går det når man velger å gå for en såpass forskjellige arkitektur som Microsoft gjorde. Problemet sånn sett erjo at spill på konsoller kjører med direkte mot maskinvaren, og er dermed avhengig av at det er f. eks et nvidia-skjermkort i maskinen osv. Dette problemet er ikke så gjeldende for PC-er ettersom spill utvikles for flere forskjellige arkitekturer og fordi den kjører mer gjennom software som DirectX ol. Synd det der. Personlig mener jeg at Microsoft skulle tenkt på dette og lansert en konsoll som var 100% bakoverkompitabel fra starten av slik at man slapp å måtte ha live, og harddisk. Jeg har (u)heldigvis ikke Xbox 360 og har heller ikke hatt Xbox 1 så slipper det problemet. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ja vet hvordan microsoft har gjort det, jeg hater egentlig xb men måte liksom ha xb360, og ville mye heller ha Torino til xb360 en pc fordi jeg vil helst spille dette på hytta og spille med familien, de gangene de er med. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Kan jo hende at MS tar med en fix som alle spillutviklere til xbox kan bruke til å gjøre sitt spill kompatibelt da Vi får bare vente å se Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, ellers så går du ikke glipp av så mye... er ikke årets spill liksom Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, ellers så går du ikke glipp av så mye... er ikke årets spill liksom 5560350[/snapback] Hehe lite objektivt, mye subjektivt Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sånn går det når man velger å gå for en såpass forskjellige arkitektur som Microsoft gjorde. Problemet sånn sett erjo at spill på konsoller kjører med direkte mot maskinvaren, og er dermed avhengig av at det er f. eks et nvidia-skjermkort i maskinen osv. Dette problemet er ikke så gjeldende for PC-er ettersom spill utvikles for flere forskjellige arkitekturer og fordi den kjører mer gjennom software som DirectX ol. Synd det der. Personlig mener jeg at Microsoft skulle tenkt på dette og lansert en konsoll som var 100% bakoverkompitabel fra starten av slik at man slapp å måtte ha live, og harddisk. Jeg har (u)heldigvis ikke Xbox 360 og har heller ikke hatt Xbox 1 så slipper det problemet. 5548196[/snapback] Så det er bare å kjøre gamle DOS-spill på en hvilken som helst moderne PC? Det var nytt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå