jojo123 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett, og lurte på om dere hadde noen forslag. Det skal være kult, med sidevindu, uten strømforsyning, inkl. vifter. pris: max. 1200 kr. på forhånd takk.... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Midi eller maxitower? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 ja, glemte å si det... midi-tower atx Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Da vil jeg anbefale dette Lian li kabinettet.. Eller Dette da.. Endret 3. februar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Dette har jeg bestillt nå, 140mm i front, 120mm bak med plass til 2 stk 120 mm i plexiglasset på siden. Aerocool AeroEngine II. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Lian li er kjent for god kvalitet. og det første kabinette mr.razer linka til er vist et konge kabinett. nr2 mr.razer linka til er sikkert et skikkelig kabinett det og men så litt tvilende ut den vifta bak der, 1stk 8cm? ellers kan jeg Anbefale Thermaltake Tsunamio dream, som jeg har selv og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå