Gå til innhold

Misfornøyd med mobiloperatøren din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin artikkel som klargjør hva BKN går ut på.

 

Dog stusset jeg litt på at de tar på seg litt vel mye her:

"Du kan klage både på tilbydere av mobiltelefoni, fasttelefoni og bredbåndstelefoni."

Jeg ser ikke for meg at f.eks Skype skal betale for å være med i BKN. Leverandører av telefoni over internett tror jeg ikke kommer til å slenge seg med hvis de ikke tilbyr andre tjenester som f.eks mobiltelefoni eller fasttelefon.

 

På den andre siden stusset jeg litt over at BKN svevrer inn sitt arbeidsområde ganske mye ved å ikke være klageorgan ovenfor innholdsleverandører, nummeropplysning, og teletorgtjenester. Dvs. at man må til forbrukerrådet for å klage på slikt.

 

Alt i alt er jeg fornøyd med at det opprettes et slikt klageorgan. Prisene som operatørene må betale er relativt lave og det er fint å ha et annet organ en rettsvesnet å anke en klage til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...