Complexity Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har denne kabelen til min telefon. Det jeg lurer på er om den funker til å oppdatere firmwaren? Tror jeg prøvde det me den for lenge siden, men fikk det ikke til å funke.. altså å oppdatere. Hvilket program\tingtang trenger jeg for å gjøre det? Går det i det heletatt med min kabel? og hvordan skjekker man hvilken version som er på den? mvh complexity Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 En kan ikke bruke DCU 11 for dette. En må ha DSS-25 bordstativ og/eller DCU-60 USB-kabel . For å se hvilken versjon den har så trykk: >*<<*<* hvor <> er rettnigene på joysticken. da kommer du inn i en testmeny hvor du kan se sw info. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 En kan ikke bruke DCU 11 for dette. En må ha DSS-25 bordstativ og/eller DCU-60 USB-kabel . For å se hvilken versjon den har så trykk: >*<<*<* hvor <> er rettnigene på joysticken. da kommer du inn i en testmeny hvor du kan se sw info. 5565146[/snapback] jaoki da så.. btw så er joysticken fucka så går dårlig å få sjekket sw infoen. og når jeg tar til høyre så åpner han infrarød men det kan jeg jo sku av. men tusen takk Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har akkurat fikset joysticken på min. Greit gjør det før garantien går ut. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 lit sent med det. skjermen er ganske oppskrapet og jeg har hatt av fremdekselet, såe tror ikke garantien gjelder nei. men overlever med joysticken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå