Fjaslokt Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Var med i konkurannsen om et Radeon 9700 og 5 CD-Brennere, ble nummer 4 i konkurannsen og er dermed vinner av en brenner, konkurransen ble avsluttet fredag ved midnatt, jeg har ikke hørt noe fra noen om brenneren, noen som vet hvor jeg kan kontakte hardware.no å få min velfortjente CD-Brenner? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 De ringer deg på mobilen. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvor mange SMS'er sendte du inn? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 225sms, har lagret den siste meldingen jeg fikk fra dem kl 00:02 der står det at jeg er nummer fire.. og det er rett etter konk. er over så jeg er ikke i tvil om at jeg vannt!! Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Litt mye å betale for en brenner, eller:)? Spesielt om du tar med tiden det tok å sende 225 smser hehehe.. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Så du betalte 1125kr for en brenner som koster 570spenn? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Dersom du mot all formodning ikke skulle høre noe i løpet av et par dager så send meg en e-post så får du e-post og tlf til rett person. Når det er sagt så er første arbeidsdag i dag og det kan vel ta litt tid før du blir kontaktet. Nå er klokken snart 0800 om morgenen... Ting tar tid vet du :smile: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Det er vel noen som får dekket mobilregnigen sin fra firma eller noe... jeg så iallefall ingen grunn til å tekste så mange gamger fra min egen mobil... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Noen som har hørt noe fra Infogate? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 pgressum ... Jeg kom på 3.de plass men har fortsatt ikke hørt noe fra dem! Hadde 243 stemmer ... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: atticus skrev (2002-09-18 21:13):pgressum ... Jeg kom på 3.de plass men har fortsatt ikke hørt noe fra dem!Hadde 243 stemmer ... send meg en mail på [email protected] så får du en mail fra meg. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 hmm.. kan sende mail fra begge mine mail adresser (fra mail 1 til mail 2 og omvendt) men hvis jeg skal sende til deg... Servern er opptatt! mailen min er ihvertfall [email protected] _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-20 16:19 ] Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Vel nå har jeg sendt mail til personen som hadde med dette å gjøre men har jeg fått noe svar ? Nei.. To dager siden jeg sendte nå.. Strange _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-20 16:40 ] Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Sendte for ca 3 dager siden jeg oxo, har jeg fått svar? nejda.. åjo, får mobilregningen dekt! tror du jeg hadde sendt så mange ellers!? gal eller? jaja, blir sinna hviss dette er en bløff, da forlanger jeg ivertfall de pengene det kostet "meg" å sende.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Begynner å lukte svidd dette her....jeg sendte mail til [email protected] på mandag, ikkeno respons. Sende ny mail til en kontakt person i Infogate torsdag, ikkeno svar. Hva skjer??? Jeg forventer at hardware.no tar ansvar hvis det blir noe krøll her. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Enig, dere bør ivertfall sjekke om de som har konkurransen er pålitelie før dere reklamerer i flust! Synes ivetfall synd på de to stakkarene som sendte over 850SMS hver. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 07:54, skrev pgressum:Når det er sagt så er første arbeidsdag i dag og det kan vel ta litt tid før du blir kontaktet. Nå er klokken snart 0800 om morgenen... Ting tar tid vet du :smile: Men det tar vel ikke en uke ??? Jeg aner ugler i mosen akkurat nå.... :smile: Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Nå synes jeg hardware.no bør ta tak i denne saken og ta ansvar og kontakte de som annonserte konkurransen. de kan ikke vente at vi bare skal sitte igjen her å godta dette, kan en eller annen admin svare oss og gjøre noe med dette!? begynner å bli shikkelig sinna:( Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Heeeelt enig! Det har gått over en uke nå og ikke en person har hørt noe om det. Synes også at hw.no skal ta fatt i saken. Venter VELDIG på brennern nå (har lånt bort den andre:) Dårlig informasjon fra infogate.no er det også. På Siden dems står det fortsatt at konkurransen er igang. Virker nesten som plain svindel dette her men jeg skal ikke ta noen forhastede beslutninger...ennå Håper inderlig noen på hw.no leser dette og kan fikse/ kontakte infogate.no og fortelle at vi VENTER!!! Ha fortsatt en fiin aften _________________ " Even the smallest person can change the course of the CPU..." -------------- *Intel Pentium 4 2.0 GHz :smile: *Asus P4B533-E S478 LAN :smile: *Asus GeForce4 Ti4600 128MB *IBM Deskstar 60GB :sad: *Chieftec Dragon Fulltower Sølv [ Denne Melding var redigert av: atticus på 2002-09-21 19:58 ] Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Det var jo over 2500sms blandt de 5 første! bare det er 12500kr + at det var mage fler som var med! venter at hw.no tar ansvar hviss det blir noe krøll. det er jo ikke tvil om at vi skal ha premiene våre, infogate.no "are in deep shit" hviss vi ikke får det vi har krav på, ingen som vet hvordan vi kan kontakte dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå