Pug Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg bruker Firefox 1.5.0.1, og forumet har fungert helt fint i dag, men plutselig, uten at jeg gjorde noe annet enn å oppdatere en forumseksjon, ble forumet seende ut som på vedlegget. Jeg har testet i Internet Explorer, og det ser ut som om at det fungerer fint der. Noen andre som har problemer eller forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Samme her, ser likedan ut hos meg. Sletta temp i FF men blir like rart. Alle andre nettsider er normale Edit: 16:44 normalt igjen Endret 3. februar 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jepp, funker her også nå. Grunnen til at jeg lurte var fordi forumet virket normalt i explorer men ikke i firefox Endret 3. februar 2006 av Pug Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det der skjer fordi CSS fila ikke blir lastet. skjer noen ganger.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har skjedd en del ganger med meg.. (IE) Lenke til kommentar
pej Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vi hadde problemer med Apache-serverne våre tidligere i dag, noe som førte til at enkelte av skinsene i forumet ikke fungerte. Dette har nå blitt løst. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg