uranus Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har søkt litt i forumet, men fant ikke svar på spørsmålet mitt så jeg lager denne tråden. Hittil, har jeg testa ut aj-fork og cutenews, men begge disse er flatfile basert og mangler funksjonalitet jeg ønsker, så jeg lurer på om noen vet om et system som tilbyr dette og er gratis: - WYSIWIG redigering (helst mulighet til å laste opp bilder o.l i systemet også) - Lage kategorier for nyhetene - Enkel måte å vise nyhetene på nettsiden min - Helst mulighet for kommentering - En slags "relaterte saker" boks i alle nyhetene Dette skal bare være en midlertidig løsning imens vi jobber på vårt eget system. Håper noen vet om et system som oppfyller disse kravene. Takk! Endret 3. februar 2006 av uranus Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg anbefaler Joomla!. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jeg sitter og ser på demoen nå. Men hvordan intrigrerer du den inn på din side, bare å inkludere? EDIT: Dette er et portal system, ikke nyhetssystem slik jeg tenker det. Jeg vil at det er et system hvor jeg skriver nyheter/artikler, så inkluderes det på siden min enkelt og greit. Med de kravene over. Endret 3. februar 2006 av uranus Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 EBA-News er vel et greit news-script, men har ikke prøvd det noe særlig, så vet ikke om det oppfyller alle krav. http://ebascripts.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå