MagnusW Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 jeg får ikke musen på laptopen min til å virke ettter at jeg formaterte. hva det det komme av? treger jeg en driver? Lenke til kommentar
Toern Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 hvis du akkurat har formatert må du legge inn usb-drivere igjen.. hvis musen har usb kabel da selvsagt.. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Bruker du USB-tilkobling? Isåfall bør du vel USB-driver. Du bør også ha nye drivere til musa, ja. Men det skal vel egentlig ikke være nødvendig for at den i det hele tatt skal funke. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 hvor kan jeg skaffe usb-driver da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 gå til produsenten av musa sin hjemmeside og se om den ligger der Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 finner ikke noe driver på microsoft sine sider til min mus. hva skal jeg gjøre nå?? jeg MÅ få den til å virke Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 ååååååh! nå blir jeg så sur! Får ikke til noe! Har prøvd å bruke en annen mus for å sjekke om det er musen det er noe galt med, men det funker ikke det helle. har prøvd å finne driver til begge musene og har prøvd å fikse noen instillinger, men ingen ting funker! :no: Hva kan jeg gjøre?! Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Sjekk Start-Kontrollpanel-system-maskinvare-enhetsbehandling. Noen gule spørsmålstegn der? Hvis du trenger USB drivere skal du ikke søke etter drivere til musa, men etter USB driver til pc'en din. Evt. Skriv inn navnet på pc'en og hovedkortet ditt her, så kan jeg finne til deg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ja, det var noen gule spørsmålstegn (eller kanskje utropstegn? husker ikke helt). Jeg har en HP Pavillion ZD 8000. Hovedkort vet jeg ikke. Kjeeeeempe fint om du kan hjelpe meg!! Jeg har vært så desperat i kveld at det er slitsomt Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvilke var merket med gule tegn? Intel Chipset drivers Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 har fått musen til å virke nå Aner ikke hvordan, men den virker Thanks anyways! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå